(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dil, din, ırk, renk, ne olursa olsun asla ama asla dostlukların kurulmasına mani değildir. Bazen ( ki çocğunlukla) kendi kardeşimizden bile yakındır dostumuz ve kardeşlerimiz ile paylaşamadığımız en özel sırlarımızı bile onlarla paylaşabilir, en kötü anımızda hiç düşünmeden koluna girip sevgimizi söyleyebilir ve o sıcacık sevgi dolu gögsünda uzanıp istediğimiz kadar ağlayabiliriz.
Çok özeldi dizeleriniz ve çok özel bir konuya değinmiş kalem ve yürek.
ne farkeder... dilimiz,dinimiz,rengimiz bir lokmayı bölüp yemişiz biz seninle, aynı dertle dertlenip aynı umuda,gülümsemişiz
ne farkeder... ilimiz,memleketimiz toprağı harman etmişiz biz seninle, iki ayrı yürekte aynı duyguyu,özümsemişiz
ne farkeder.. ismimiz soy ismimiz adımızı dost bilmişiz biz seninle, arkadaşlık dostluktan öte anne baba ayrı,öz kardeşiz...
Harika bir şiir. okuyanların biraz düşünmesi gerekir. Ayrı batınlardan gelsekte aynı toprakta buluşuyoruz sonunda. Kutluyorum sizi. Kaleminiz daim olsun. Başlık Da mükemmeld. Saygılarımla.