(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağla Gazzeli Çocuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağla Gazzeli Çocuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün eyyam-ı matemdir, ehl-i iman ağlar! Bugün eyyam-ı zulümdür, ehl-i vicdan ağlar! Ahımız feryadımız göklere çıkmış.. ama ne duyan var, ne de cevap veren Zalim her zamanki gibi zulümünü yapıyor. mazlum ise inim inim inliyor biz de maalesef eli kolu bağlı seyrediyoruz.. İmanın en zayıf halkasındayız... Sanki bir uçurumun kenarında pamuk ipliği ile bağlıyız hayata.... Heyhat ....................
Tebrikler hocam duyarlı kaleminizi kutluyorum yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun. İnşallah kendi tuzaklarına kendileri düşer Allah’ın kahrı gazabına uğrasınlar ellerine sağlık hocam nice şiirlere Sonsuz sevgi ve saygılarımla
Hastaneyi bile vuracak kadar acımasız, gözü dönmüş, suçsuz günahsız sivillerin, kadın ve çocukların canlarının yanmasına sebep olanları Cenab-ı Hak Kahhar ismiyle kahreylesin inşallah 🤲 Duyarlı yüreğine ve kalemine sağlık diliyorum, Allah yardımcıları olsun inşallah. Sonsuz selam ve dua ile. Allah'a emanet olun.
insanlık duyarlısı asil yürek sesiydi. Allah'ın dünyaya gönderdiği en muzır, en berbat ve de en kötü milleti Yahudilerdir.... kötü her zaman kötü, dün ne ise bu günde o. tebrikler ve saygılar sunuyorum...