(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BIR LEŞMİŞ İLLETLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BIR LEŞMİŞ İLLETLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günün şiirini yürekten kutluyorum ve tebrik ediyorum… Kafirler birleşti, zulüm artıyor ama koca islam alemi bakıyor… Ne olursa olsun hak batıla üstün gelecek ama sanırım şu anki müslümanlarla olmayacak bu zafer. Müslüman ülkelerinin sözde liderliri ile bu zaferin olamayacağını cümle alem biliyor. Allah, yeni bir ümmet getirerek zaferini tamamlar. Duyarlı yüreğinizi kutluyorum üstadım. Selam ve saygılarımla esen kalın.
Kâfir küfrünü sürdürüyor yani şeytanın uşakları iyi çalışıyor. Asıl sormamız gereken biz bir buçuk milyar müslüman topluluk olarak neredeyiz. Üç kuruşa birbimizi satıyoruz ne yazık ki.. Güne yakışan güzel bir şiirle geldiniz selamlar saygılar
Günün şiirini tebrik ederim; Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir hece şiiri okudum, bu muhteşem eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum, selam ve saygılarla.
Tebrikler hocam duyarlı kaleminizi kutluyorum yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun. İnşallah kendi tuzaklarına kendileri düşer Allah’ın kahrı gazabına uğrasınlar ellerine sağlık hocam nice şiirlere Sonsuz sevgi ve saygılarımla
Allah'ın dünyaya gönderdiği en muzır, en berbat ve de en kötü bir milleti Yahudilerdir.... kötü her zaman kötü, dün ne is bu günde o. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Yahudi yahudiliğini her zaman yapacak ama İslâm âleminin başlarındakiler ne yapar, onlar da varlık sebeplerini yahudi lobilerine borçlu olduklarından bu gün dünyanın şamar oğlanı olduk
Kafirler birleşti, zulüm artıyor ama koca islam alemi bakıyor…
Ne olursa olsun hak batıla üstün gelecek ama sanırım şu anki müslümanlarla olmayacak bu zafer.
Müslüman ülkelerinin sözde liderliri ile bu zaferin olamayacağını cümle alem biliyor. Allah, yeni bir ümmet getirerek zaferini tamamlar.
Duyarlı yüreğinizi kutluyorum üstadım. Selam ve saygılarımla esen kalın.