(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYIŞIĞINDA (dörtlük) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYIŞIĞINDA (dörtlük) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sinop'ta ay ışığının altında düşlere tutunmak ve o düşler altında sabahlara güzel gözlerle uyanmak bir başka güzledir.
Bunu hemen hemen her akşam yaşıyorum sevgili şairim ve sizin dizelerinizde belki de o nedenle kendimi buldum bir anda.
Kardenizin kenara vuran dalgaları saz çalar iken martılar türkü söyler ay ışığında ise yakamozlar dansa tutuşur ve onları izleyen ve dinleyen sevgililer her güne umut ile başlarlar.
Çok özledi dörtlüğünüz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Bahar yüreğim sen der her gece Yalnızlığıma arkadaş ebruli hece Türkülerin kokusu gelirken gülce Ayışığında düşlerime seni ekerim.. ====================== Düşlerimde hep seni eklerim O gözleri düşündükçe teklerim Bir geleceksin diye böyle beklerim, Türküler okunur seher vaktinde .. Tebrikler Bahar hanım . Çok güzel bir dörtlüktü.. Yüreğine sağlık..
Bahar yüreğim sen der her gece Yalnızlığıma arkadaş ebruli hece Türkülerin kokusu gelirken gülce Ayışığında düşlerime seni ekerim... *************** hasret bitsede farketmez ben yüreğimce eekereim sevdayı zaman yüreğimde yedi kurşun yemiş bir garip o korkar benden düşlerime ektiğim yerde tedirgin gökler yıldızlar korkak ay bir tuhaf sabah olursa diye buhrandalar hiç kuşkusuz en yalın haliyle huzurda yüreğim düşlerim elimde sevda ejktim hasret bitse ne yazar sevgili hepsi sen ve sevda hep benim elimde....
ah ablam yine bir dörtlükle ne güzel anlatmışsın hasreti yüreğine sağlık saygılarımla ablası...
Çok güzeldi dörtlüğünüz, bahar yüreğinize sevgilerimi gönderiyorum,ilhamınız bol ve her şey dilediğiniz gibi olsun,hayırlı ramazanlar diliyorum,sevgiyle kalın...
"Bahar yüreğim sen der her gece Yalnızlığıma arkadaş ebruli hece Türkülerin kokusu gelirken gülce Ayışığında düşlerime seni ekerim... "
Ayışığı düşler...düşlerime seni ekerim...ayışığında ekmek hayallerimizi...türkülerin kokusunda özgürce...her gece sen derim ben,her gece...tek derdim,yalnızlığım ,işte yalnızlığım...tek dostum,sana dair söylediğim,ebruli hecelerim...hecelerim...hep seni ekerim hep seni,ayışığının o efsunlu ışığında gizlice...
tebriklerim,ayışığına sarmaladığınız hayalleri,ekerim..ekerim diye seslendirişlerinizdeki şeffaflıklara ve içtenliğinizedir...selamlarımla...
Tek başına bir dörtlükle birşeyler anlatmak risklidir...Her dize dikkatle ele alınmalı teknik ve mana birbirini tamamlamalıdır.Bu dörtlüğün üzerinde çalışılmalıdır diye düşünüyorum.İyi geceler dilerim.