(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bal dudaklım… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bal dudaklım… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel ve anlamlı harika bir şiir. Yüreğine, gönlüne ve emeğine sağlık üstadım. Tebrik ediyorum ve kutluyorum sizi. Her şey gönlünüzce olsun selam ve saygılarımla esenlikler diliyorum..
ahenk gayet güzel de uyaklarda eksiklik var mesela şu heceyle komple kurulmuş olsa nede süper olurdu "derde salma" gene başka misalle "ister otağını kur,ister kalma ne olur" aslında mısralara uygun nakarat "bal dudaklım" dan daha çok "ne olur" yakışıyor hem farklılık hem soruyla karşıya ifadeyi hissi tam manasıyla vermek esasen okuyana vay be dedirtmeli deģilmi sağlık afiyet dileklerimle
Yüreğinize emeğinize ellerinize sağlık efendim, Sözlerinizi büyük bir beğeni ile okudum, Kaleminiz kavi ilhamınız daim olması temennisi ile esenlikler dilerim.
Şarkı tadında duygu dolu harika bir hece şiiriydi, haz alarak okuduğum bu muhteşem eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum, selam ve saygılarla, nice şiirlere.
Ne de çok özledim seni Yanağımdaki buseni Gel artık bekletme beni Uzak durma bal dudaklım…
Sensiz sabah olmaz gecem Durmaz seni yazar hecem Şu gönlüme sensin ecem Fazla yorma bal dudaklım… ____ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
Harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Akıcı bir üslupla yazılmış ilham verici şiirinize eşlik etmek istedim izninizle. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Buram buram aşk sevda kokan bu akıcı güzel şiirin son dizelerinde "...Öksüz kaldım sen gideli..." denilse de şiirin geneline bakınca platonik bir aşk hikayesi gibi geldi bana. Dilerim karşılık görür kalemin daim ilhamınız bol olsun. Nicelerine diyor gönülden tebrik ediyorum.
Değerli eserinizi beğeni ve keyifle okudum.. Çok anlamlı harika dizeler kelamınıza gönlünüze bin bereket olsun Değerli Üstadım harikaydı,,, Kaleminiz hep çağlasın yüreğini Saygılar Selamlar..