(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalırsın paslı… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalırsın paslı… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cenab-ı Hak zalimleri Kahhar ismiyle kahreylesin inşallah 🤲 Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum, kutluyorum tebrikler üstâdım. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Rahatını düşünen Müslüman devletlerinin sözde liderleri ilahi adalet önünde hesap verecek inşallah. Gönlüne, yüreğine ve emeğine sağlık üstadım. Tebrik ediyorum ve kutluyorum sizi. Nice şiirler de buluşmak umuduyla selamlar saygılar esenlikler diliyorum hoşçakalın..
Duyarlı yüreğin var olsun değerli hocam Ne dersek diyelim kimsenin umurunda değil Medyada bir iki defa konuşulur o kadar. Çıkar hesabı varken ne manevi değerler, ne de milli değerler göz önünde olmuyor. Açıkçası Filistin umurumda değil sadece dini değerlerimize zarar verdikleri için üzülüyorum. Doğu Türkistanda yaşayan türküleri bitirme noktasına geldiler, kimin umurunda. Kim düşünüyor onları. Yeterki siyasi kariyerleri yerinde dursun. İşlerine nasıl gidiyor öyle yapıyorlar. Üstelik bir de Arap kültürünü benimsetmeye çalışıyorlar halka. Aslımız ne ise özümüz o dur.
Kalbimin daim olsun Hayırlı günler diliyorum Selamlar
Bu dizelerle, güçlü bir eleştiri ve duygu yüklü bir anlatım var. Şair, bir zulüm ve haksızlık tablosunu resmediyor.
"Yetmez mi ettiğin iblisin dölü" ifadesiyle başlayan dize, bir eleştiri ve öfke ifadesi olarak ön plana çıkıyor. İblis benzetmesi, şiddet ve zalimliği vurgulamak adına kullanılmış.
"Her yer toz ve duman, yürekler puslu" ifadesi, çatışma ve zulümün ardında kalan manevi bir karanlığı yansıtıyor. Zulmün yıllardır devam ettiğini ve bu süreçte insanların kalplerinin karardığını ifade ediyor.
"Ayağa yer ettin az bir toprağı, çalışta da çırptın her bir yaprağı" ifadesi, zulmün toprakları nasıl etkilediğini ve bu süreçte ne kadar yıkıcı olduğunu vurguluyor.
"Öksüz yetim bilmez senin o dinin" ifadesi, zalimin dini ve vicdanı olmadığını, sadece kin ve nefretle hareket ettiğini belirtiyor.
"Hitlerden beridir bitmeyen kinin" ifadesi, tarihsel bir gönderme yaparak bu kinin ne kadar köklü olduğunu ifade ediyor.
"Ceddini belleyen Alman kuzenin, hak ve hukukunun yoktur ki aslı" ifadesi, tarihsel bir referansla günümüzdeki zulmü eleştiriyor.
Bu dizelerde, güçlü bir dil ve çarpıcı ifadelerle zulmü eleştirip, adaletin ve vicdanın yokluğuna vurgu yapmışsın. Kadri üstadım sizin gibi bir ustaya hayranlık duyuyorum. Kaleminiz daim olsun. Selam ve saygılarımı sunuyorum.
Duyarlılık ile yazılmış bu güzel şiirini beğenerek okudum, eline yüreğine sağlık üstadım, eyvallah. Allah direnişçi kardeşlerimize yardım etsin, karşılarındaki zalimi de helak etmesini niyaz ediyoruz.
Değerli kaleminizden sayfanızda mısralara yüreğinizin sesini yansıttığınız bu güzel eseri beğenerek okudum. Kutluyorum Şiiri ve yüreğinizi Üstadım. Akıcılığla anlam ve kurgusuyla güzel bir eser yüreğine sağlık nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi saygı ve selamlarımla kalın sağlıcakla...
Haklı sitem dolu sözlerle anlatan samimi duygularla yazılmış, bu güzel şiiriniz için tebrik ederim Yüreğinize emeğinize sağlık Nice kalıcı şiirler diliyorum