İstanbul Benim çocukluk aşkım İstanbul Gizemli bakışlım Kadıköy iskelesini sevdim Sevdim çamlıca tepesini Söğütlü çeşmesini Kız kulesini sevdim Ya Haydarpaşa lisesi İlk sevgilimdi o benim İlk göz ağrım Şimdi ise İstanbul sensiz Ve de kimsesiz İsteksiz gülümsüyor isteksiz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTANBUL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTANBUL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir akşam vapuru rüzgarla dans eder, İstanbul'un göğsünde bir inci gibidir. Üsküdar'ın kıyısında hayat canlanır, Beşiktaş'ın ışıkları gökyüzüne yükselir.
Yalılar dizilir boğazın kıyısına, Tarih kokan her biri bir hikaye anlatır. Akşamın esintisi sevgiyle doludur, Sahilde yankılanır çocukların kahkahaları.
Bugünkü şiirime yazdıklarınızı okuyunca çok mutlu oldum, çok teşekkürler. Şiirlerime gösterdiğiniz ilgi ve takdir, benim için büyük bir onur. Sizin gibi değerli bir okurun beğenisini kazanmak benim için çok anlamlı. Şiirlerimle sizin duygularınıza seslenebildiysem ne güzel.
İlk sevgilimdi o benim İlk göz ağrım Şimdi ise İstanbul sensiz Ve de kimsesiz İsteksiz gülümsüyor isteksiz
İstanbul şiirinizde, şehre olan duygusal bağınızı ve çocukluk anılarınızı anlatıyorsunuz. Kadıköy iskelesi, Çamlıca tepesi, Söğütlü çeşmesi gibi mekanlarla İstanbul'un güzelliklerine vurgu yaparak, şehrin sizin için özel bir yer olduğunu ifade ediyorsunuz. Şiirinizdeki anlatım tarzı, kelimelerin uyumu, uyakların akıcılığı, hepsi çok beğendim. Yüreğinize sağlık.
Şiirinizi beğeniyle okudum. Ben de İstanbulla ilgili şiirler yazdım. Birinde, "İstanbul nerede güzellik varsa ara bul ve sakın olma rantçılara kul" dedim.
Ben de Haydarpaşa garını Üsküdar'ı Beşiktaş'tan feribotla beş dakika da karşıya geçmeyi Eminönü'nde balık ekmeği.. Kısacası İstanbul'da yaşanan her şeyi Belki anılardır bize böylesine sevdiren
Kısa bir İstanbul turu yaptık sayenizde Gönlünüze sağlık