Gönlümde hüzün kaynar sitem anlaşılmasın El değmedi yarama azdıkça azıp durdu Kızgın köze düşüren yâre bulaşılmasın Vuslat bekleyen yıllar kör talih yazıp durdu **
Yaşam bana zül oldu kalamadım neşeli Dört köşe olamadım bu hayat üç köşeli Ne yerdeyim ne gökte dertten derde düşeli Vuslat bekleyen yıllar nanköre kızıp durdu **
Gençliğim çöpe gitti o zalim yar uğruna İşi olunca bitti sığamadım soluna Huzur denilen olgu neden çıkmaz yoluma Vuslat bekleyen yıllar ömrümü ezip durdu **
Kahrı özünden tattım boynumu büküp durdun Acıyı katık eden yalanlarınla yordun Ben ne ettim ki sana hain sırtımdan vurdun Vuslat bekleyen yıllar kabrimi kazıp durdu…
AZAP...(Kadri Atmaca) 02.10.2023
DOSTTAN NADİDE İNCİLER
Yılları kızdım ne kadar çabuk geldi geçti Gençlik kavak altında esen bir yeldi, geçti Bana, adı yâr olan bir bıçak deldi geçti Vuslat bekleyen yıllar boş öfkeyle azıp durdu....Mesut Tütüncüler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kızıp durdu… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kızıp durdu… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ömür sürebilen yoğun aşk duyguları karşılık bulamayınca şiir olarak dökülüyor duygular. Yine çok güzel bir şiirdi değerli üstadım Her şey gönlünüzce olsun selamlar saygılar
Yılları kızdım ne kadar çabuk geldi geçti Gençlik kavak altinda esen bir yeldi, geçti Bana, adı yâr olan bir bıçak deldi geçti Vuslat bekleyen yıllar boş öfkeyle azıp durdu.
Emeğinize yüreğinize sağlık kıymetli dost, Saygı ve selamlarımla, sağlıcakla kalınız
Şair, hüzün dolu bir gönül yaşantısını ifade ediyor ve içsel sitemlerini dile getiriyor. Zamanla yaşanan hayal kırıklıkları, gençlik döneminin kaybı ve yaşamın zorluklarına dair duygularını paylaşıyor. Şair, ömrünü bekleyişle geçirdiğini ve vuslatın bir türlü gerçekleşmediğini ifade ediyor. Karamsar bir tonla, hayatın getirdiği acıları ve kahır dolu anıları anlatıyor.
Kahrı özünden tattım boynumu büküp durdun Acıyı katık eden yalanlarınla yordun Ben ne ettim ki sana hain sırtımdan vurdun Vuslat bekleyen yıllar kabrimi kazıp durdu…
Bu şiiriniz gerçekten çok etkileyici. Böyle bir sanat eserini bizimle paylaştığınız için çok minnettarım. Kaleminiz her zaman güçlü ve yaratıcı olsun. Bu şiirinizi okumak büyük bir zevkti. Saygılarımı sunarım...
Değerli eserinizi beğeni ve keyifle okudum.. Çok anlamlı harika dizeler kelamınıza gönlünüze bin bereket olsun Üstadım harikaydı,,, Kaleminiz hep çağlasın yüreğini. Saygı ve Selamlarımı Sunarım. Esen kalın.
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun yine anlam dolu harika bir şiir okudum kaleminizden nice şiirlere inşallah Sonsuz sevgi ve saygılarımla
Yüreğinize emeğinize ellerinize sağlık efendim, Sözlerinizi büyük bir beğeni ile okudum, Kaleminiz kavi ilhamınız daim olması temennisi ile esenlikler dilerim.