(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BANA DOYSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BANA DOYSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçti nice aylar,nice yıllar, Gülmedi yüzüm, bir defa olsun, Bitti hayalim,geldi hazanlar, Şimdi kara toprak bana doysun. ============== Tebrikler Üstadım.. Nefis bir dörtlüktü...
Geçti nice aylar,nice yıllar, Gülmedi yüzüm, bir defa olsun, Bitti hayalim,geldi hazanlar, Şimdi kara toprak bana doysun. ****************************************** ALLAH C.C. HAYIRLISINI GECİNDEN VERSİN SAYGILAR
Dileyip gerçekleşiremediğimiz o kadar çok şey varki yaşamlarımızda..Çok net anlatılmıkş harika bir dörtlük..Çok begendim sn.Şanlıer..Kutluyorum..Saygılarımla.
DİLERİM,SEVGİ VE İNSANCA YAŞANMIŞ BİR HAYATA DOYSUN İNSANLAR.DİZELER SEVGİ YAZSIN,AŞK YAZSIN,MUTLULUK YAZSIN.ALLAH UZUN ÖMÜR VERSİN,YAŞANACAK GÜZEL GÜNLER SİZLERİN OLSUN EFENDİM.SEVGİLER.
Bir ömrü tüketip yüüzümüzü güldüremiyorsak , hüzün varsa yaşamın her anında ya da huzurlu olunması gereken son deminde böyle düşünmekte çok haklısınız. Kısa ama dokunaklıydı. Kutlarım dostum.