Ölüm gelip mutlaka bir gün bizi bulacak Alınan tüm nefesler birer birer solacak Sur’a üfürülünce kainat yok olacak İmanla göçen herkes ebedi kurtulacak. Ömer Lütfi ERSÖZ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İmanla Göçen Herkes Ebedi Kurtulacak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İmanla Göçen Herkes Ebedi Kurtulacak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okunduğunda insanın yüreğinde farklı titreşimler hissettiren güzel dizeler. ustaca kullanılan şair kalemi, şiirin dilini çok yetenekli kılmış. Okumaktan zevk aldım..Kalemine sağlık hocam.
Ölüm kaçınılmaz bir gerçek, hepimiz bir gün öleceğiz Verilen her nefes bir gün bitecek, hayatımız sona erecek Sur sesi duyulunca her şey duracak, kainat son bulacak İmanla ölenler ebedi hayata kavuşacak, cennetin nimetlerinden faydalanacak.
Değerli üstadım, şiirinizdeki duygu yoğunluğu beni çok etkiledi. Sözlerinizle yüreğinize dokundum, sizi anladım. Şiirinizdeki anlatım gücü, kelimelerin uyumu, uyakların akıcılığı, hepsi çok beğenilesi. Sizin gibi kıymetli bir şairi tanımak benim için bir şeref. Kaleminiz daim olsun. Saygı ve sevgilerimle.