Çekerim sözlerimden aşka dair ne varsa Sevgiyi yerden yere çalarım kim anarsa Sormayın yüreğimden ne kadar kan damlarsa ...O kadar nefretim var o kadar bilin işte
Seviyorum... dillerden düşmeyen bir pelesenk Umutlarda kaybolmuş renklerde soluk ahenk Aşkın cenazesine bırakıp siyah çelenk .. O kadar nefretim var o kadar bilin işte
Gönül terazim şaşmaz duruşum tektir benim Kalbi kıran cümlede haddini aşmaz benim Saygı duyarım amma hislerim şaşmaz benim ..O kadar nefretim var o kadar bilin işte
Eski benden gittim ben çayım sensiz deminde Alnı açık başım dik herşeyim erdeminde Aşka dair ne varsa hatta sevmelerinde ..O kadar nefretim var o kadar bilin işte
Sözümden çekeceğim kendimi tane tane Artık ben gidiyorum aradur yane yane Kursağında sevdamı bitirdin dane dane ..O kadar nefretim var o kadar bilin işte...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nefretim Var... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nefretim Var... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana göre sevginin dahi sahtesi olurda, nefretin sahtesi olmaz, insanı bazen öyle kırıyorlar öyle bir duruma getiriyorlar ki şeytan görsün yüzünü diyesi geliyor, şair de sanırım öyle bir noktada o kırgınlıkla öyle bir ruh haliyle kaleme almış bu akıcı hece şiirini kaleme, her ne kadar nefret sitem yüklü olsa da dizeler şiir tekniği yönünden tebrik edilecek düzeyde kalemin daim ilhamın bol olsun diyor esenlikler diliyorum. Selam saygı ve muhabbetle esen kalınız.
*** NEFRETİM VAR... *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...