Dün ölmeliydim, Ölmeliydim ki, Sevilenin üzüntüsü bir defa olsun…
Dün ölmeliydim diyorum yine, Ölmeliydim ki, Sevilenin önü açılsın, Sevilenin kapıları aralansın, Sevilen gönlünün sesine gitsin, Sevilen sevdasını bulsun, Ölmeliydim ki, Üzülecek diye bir endişesi olmasın, Kırılır mı diye düşünmesin, Ölmeliydim ki, Sevilenin üzüntüsü bir defa olsun…
Dün ölmeliydim ben, Ölmeliydim ki, Yara bere içindeki bu kalple dolaşmayaydım, Paramparça olmuş bu yürekle adım atmayaydım, Bir daha üzülmeyeydim, Ağlamayaydım, Sevileni sevdasına göndereydim, Ölmeliydim ki, Sevilenin üzüntüsü bir defa olsaydı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLMELİYDİM Kİ… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLMELİYDİM Kİ… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne kadar can yakıcı bir şiir olsada tek taraflı düşünmemek gerek.. bu hayatta siz de varsınız, evren sadece sevdiğinizin etrafında dönmüyor sizin de etrafınızda dönüyor..
Dün ölmeliydim, Ölmeliydim ki, Sevilenin üzüntüsü bir defa olsun…
sen yaşamalısın şair; yaşamalısın ki sevilen sevmek nedir öğrensin, seni ayakta tutanın sevgili değil, senin içindeki tertemiz sevgi olduğunu, senin sevgin olmadan sevgilinin aslında bir hiç olduğunu öğrensin
sen bu kocaman yürekle yaşamalısın şair....
sevgi ve saygımla
cimcime79 tarafından 9/19/2008 2:52:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
biri gider biri gelir kelimesi çok zor bir kelime.... güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. yazdığım şiirler kurgu değil hepsi bambaşka bir parçam.
şiir kurgu sanıyordum ama bakıyorum ki değil aşk acısı yazdırmış sana bu dizeleri acısız aşk olmaz,yaşayacaksın öğreneceksin aşk aslında iyidir sabretmeyi öğretir insana sabretmeyi öğreneceksin ve dimdik ayakta duracaksın aşkın içinde öfke de varsa şayet senin en büyük desteğin olacak öfken seni ayakta tutacak inan ama sakın yıkılma...birde şu var biri gider biri gelir...bu sözlerime geleceksin
Dün ölmeliydim ben, Ölmeliydim ki, Yara bere içindeki bu kalple dolaşmayaydım, Paramparça olmuş bu yürekle adım atmayaydım, Bir daha üzülmeyeydim, Ağlamayaydım, Sevileni sevdasına göndereydim, Ölmeliydim ki, Sevilenin üzüntüsü bir defa olsaydı.
sen adımını atmışsın bırak o görsün yüregindeki sevgiyi görmüyorsa zaten sevmemiştir yüregin dert görmesin teprikler
ne kadar can yakıcı bir şiir olsada
tek taraflı düşünmemek gerek..
bu hayatta siz de varsınız, evren sadece sevdiğinizin etrafında dönmüyor sizin de etrafınızda dönüyor..
umarım zor günleri çabuk atlatırsınız..