(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKMIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKMIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dünyanın içindeki en basit kurgunun kurbanı olmak seçimler karşısında kahkahalara boğulmak inançların uğruna yalanların kurbanı olmak evet şahsınıza yakışır en hoş huzurdur lakin ömrümüzde
önce kendine inanmaktır önemli olan kendini harcamak değil kaçmak kaçarken en basite tutunmak değil komikmiş zarar verdiklerin zarar verdiğin değerler değer gördüklerin ve lekelediklerin...
seçim senin :) hep senin di...
yanlız kalmayı beceremeyen yanlızlık uzmanı na itafen...
aşk anlamaktır anlaşılmamayı gerektirmez değil mi...yoksa yoktur... eğer varsa içindesindir... sorular cevapsız kalabilir.. bazen irdelemek zarar verir kişiye. neden yoktur sonuçta.. bak zaman akıyor.. günler üzülmeklemi yoksa iplerinin elinde olduğu bi hayatlamı geçecek....ben gülüyosam bu ben istediğim içindir...kabullenmek iyidir...kişi kendisi bilir gideceğin yolu kendin seçersin...
Sadece kendinle olduğunda aşk ı aramaktan vazgeçersin Aşk karşındakini sen zannetme yanılgısıdır Gerçekler belli bi süre sonra su yüzüne çıkınca üzülürsün...
seçimler karşısında kahkahalara boğulmak
inançların uğruna yalanların kurbanı olmak
evet şahsınıza yakışır en hoş huzurdur lakin ömrümüzde
önce kendine inanmaktır önemli olan
kendini harcamak değil
kaçmak
kaçarken en basite tutunmak değil
komikmiş zarar verdiklerin
zarar verdiğin değerler
değer gördüklerin
ve lekelediklerin...
seçim senin :)
hep senin di...
yanlız kalmayı beceremeyen yanlızlık uzmanı na itafen...