Yelken açtı gönlüm Yine bir ummana Kaybolmuş gidiyor Hemde vakitsiz Boğazım doluyor Senden söz etsem Bilmem ki Ben seni nasıl unutuversem İçim içimi yiyor İnan sahipsiz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAKİTSİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAKİTSİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu muhteşem eserj yazan kaleme alannyürege selamlar dular ile gönlünüze bereket.SİİR GÖRSELİ İCİN MERVE ve annesi iki ağabeyi ile şu an Malatya'nın Akçadağ köyünde bir konteynerde yaşıyorlar. Annesinin adı HANIM ve çok çileli otistik aynı zamanda kas hastası oğlu, üstün zekalı kızı Merve ve fedakar oğlu Hasan ile yaşayabilecekleri bir eve ihtiyaçları var. Bir kalemi bile yok iken onlara uzanan yardımeli ile Merve depremde yaşadıklarını kağıda döktü ve kitabı basıldı. Şimdi sizlerden ricamız kitap satışına yardımcı olmanız . Belli bir satış sonrası evleri yapılabilecek.SU AN KİTAP YURDU VS sitelerde mevcut olan kitabın alınması- okunmasıni diliyorum saglicakla (İNSANİ DUYGULARLA YAPİLAN PAYLASİMDİR KESİNLİKLE REKLAMMDEGİLDİR)
Kavi66 tarafından 8/23/2023 12:13:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
08/2023