Gözlerin, Şiir doluydu senin Gülüşün, Sevdalı bir şarkıydı Güzeldin, Bir içim su değin Tanrıçalar, Güzelliğine tapardı Sen ki, Ateşe benzerdin Söyle...!! Seni kimler çaldı..?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ KİMLER ÇALDI ?.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ KİMLER ÇALDI ?.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu dizeler, bir sevgilinin güzellik ve çekiciliğinin anlatıldığı bir şiirdir. Şair, sevgilisinin gözlerinden gülüşüne kadar olan özelliklerini yücelterek, onun çekiciliğini ve etkileyiciliğini ifade ederken, aynı zamanda bu güzelliklerin başkaları tarafından nasıl çalındığını sorgular.
"Gözlerin, Şiir doluydu senin" ifadeleri, sevgilisinin gözlerinin şiir gibi derin ve anlamlı olduğunu ve bu gözlerin bir tür sanat eseri gibi etkileyici olduğunu ifade eder.
"Gülüşün, Sevdalı bir şarkıydı" dizeleri, sevgilisinin gülüşünün içinde sevgi ve tutkunun bir şarkı gibi ifade edildiğini anlatırken, bu gülüşün ne kadar çekici ve etkileyici olduğunu ifade eder.
"Güzeldin, Bir içim su değin" ifadeleri, sevgilinin güzelliğinin içi su gibi tatlı ve canlandırıcı olduğunu ifade ederken, onun görünümünün ne kadar ferahlatıcı olduğunu anlatır.
"Tanrıçalar, Güzelliğine tapardı" ifadesi, sevgilinin güzelliğinin o kadar büyüleyici ve etkileyici olduğunu vurgularken, bu güzellik karşısında adeta tanrıçaların bile hayranlık duyabileceğini ifade eder.
"Sen ki, Ateşe benzerdin" ifadesi, sevgilisinin ateş gibi enerjik ve tutkulu bir güzelliğe sahip olduğunu anlatırken, bu güzellikle bir tür ateşin yandığını ifade eder.
"Söyle...!! Seni kimler çaldı..?" ifadesi, şairin sevgilisinin güzelliğinin başkaları tarafından nasıl çalınmış olabileceğini sorguladığını ifade eder. Bu dize, güzellik ve etkileyicilik kavramlarını vurgularken, aynı zamanda bu güzelliklerin nasıl kaybedilmiş olabileceğine dair bir soru sormaktadır.
Tebrikler.