Çoğunun derdi var özgür olmanla Farkında ol ey Türk, her şeyi anla Kan ile kazandık tümünü kanla Bir karışa para verip almadık Bizler ülkemizi yolda bulmadık - Alpaslan savaştı Fatih savaştı Gemiler karadan dağları aştı Ruslar afalladı İngiliz şaştı Gizliden gizliye toprak çalmadık Bizler ülkemizi yolda bulmadık - Kolay mıdır Mercidabık Çaldıran Seyit Onbaşı’mız gülle kaldıran Türkün azmi İstanbul’u aldıran Pes edip de zorluklardan yılmadık Bizler ülkemizi yolda bulmadık - Askerleri fazla silahlar katlı Geldiler sürüyle çoğunluk atlı Hatırla! Yunana SET’ti Polatlı Haramiler gibi bağa dalmadık Bizler ülkemizi yolda bulmadık - Türkoğlu şanın var senin dününde Kalmıştın ya sanki mahşer gününde Durdurmuştuk Sakarya’nın önünde Yurttan kaçıp orta yerde kalmadık Bizler ülkemizi yolda bulmadık - Sorun birikmişti dağlar kadardı Ne silah ne mermi ne para vardı Azimli bir önder geldi kurtardı Tarihte hazıra konan olmadık Bizler ülkemizi yolda bulmadık - Yıkılmış devletler devrilmiş taçlar Ermeni zulmünden olmuş Kaçkaç’lar Tapumuzdur Malazgirtler Mohaçlar Elimizi sallayarak gelmedik Bizler ülkemizi yolda bulmadık - İnancımız kutsal duygumuz temiz İyi günde kötü günde biriz biz Yurdumuz her şeyden aziz mi aziz Birimiz ağlarken asla gülmedik Bizler ülkemizi yolda bulmadık - Bilge Kağan taşa yazmış, dün demiş “Ey Türk titre ve kendine dön” demiş “İşte budur sana doğru yön” demiş Biz ki, yönümüzü yeni bilmedik Bizler ülkemizi yolda bulmadık - Birinci sınıfız şüphe olmasın Mehmet’in yerini eller almasın Hırlısı hırsızı yurda dolmasın Sınırı geçerek gece dolmadık Bizler ülkemizi yolda bulmadık - Suat Zobu
Ne Mutlu Türküm Diyene..
DOSTLARDAN / Teşekkürlerimle
İçinde hainler, dışında hin’ler Yedi düvel vurdu, almadı sin’ler Bitmedi ihanet, bitmedi kin’ler Ne çavgınlar yedik yine solmadık Bizler ülkemizi yolda bulmadık. ….. Alibaba - Komşusu aç olan tokluk bilmezdi Gariban olanlar yokluk bilmezdi İpini koparan kolay gelmezdi Türk’e düşmanları yurda salmadık Bizler ülkemizi yolda bulmadık _____ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizler Ülkemizi Yolda Bulmadık! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bizler Ülkemizi Yolda Bulmadık! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tamda içimden geçenler Sağolasın Varolasın Kıymetli Eniştemiz, Saygı değer Şair Dostum. Kalemine yüreğine sağlık. Yazarını ve Şiirini kutluyorum. Selâmlar Sevgiler.
Çok teşekkür ederim hocam. Her zaman büyük onur verdiniz. Her zaman çok mutlu oldum. İyi ki varsınız. Hep olun. Üstadım mavim kalmadı ama gönlümün en muhteşem mavisine boyuyorum.
Komşusu aç olan tokluk bilmezdi Gariban olanlar yokluk bilmezdi İpini koparan kolay gelmezdi Türk'e düşmanları yurda salmadık Bizler ülkemizi yolda bulmadık _____ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
Saygıdeğer üstâdım, Onurlandıran, gurur verici, millî duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Şiiri gece okuyup güne seçtim bir dörtlükle eşlik ederim diye yorumu şimdi yazabildim. Kalemine ve duyarlı yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Sanırım Alibaba'yı beklemişim nazire için o da yazınca ilham veriyor:) Gerçekten de muhteşem yazmışsınız üstâdım, tekrar tekrar kutluyorum. Selam, sevgi ve saygılarımla.
Çok teşekkür ederim üstadım var olasın. Yaklaşık yarım saat önce "Şükrü hocam akşam uğradı yorum yazmadı. Bu gün de hiç gelmedi. Acaba kırdım mı?" diye içimden geçirmiştim. Gözlerim yolda kalmıştı yani. Kalp kalbe karşıymış. İyi ki geldin. İyi ki varsın.
Sağ olasın. Hocam mavim kalmadı ama gönlümün en güzel mavisine boyuyorum.
Evet hocam bu gerçeği keşke toplumun coğunluğu anlayabilse bu yurt bu vatan kolay kazanılmamış uğruna ne yiğitler gitti yürek sesinizi yürekten kutluyorum
Çok teşekkür ederim İbrahim hocam. Her zaman büyük onur veriyorsun. Her zaman çok mutlu oluyorum. İyi ki varsın. Hep ol. Üstadım mavim kalmadı ama gönlümün en muhteşem mavisine boyuyorum.
Sözleriyle kafiyesiyle işte şiir bu. Yürek bu. Ustalık bu. Hay sen çok yaşa benim gardaşım Vatan sevgisi bundan daha güzel Nasıl anlatılır ki. Öptüm yüreğinden.
İçinde hainler, dışında hin'ler Yedi düvel vurdu, almadı sin'ler Bitmedi ihanet, bitmedi kin'ler Ne çavgınlar yedik yine solmadık Bizler ülkemizi yolda bulmadık.
Abim muhteşemsin. Zaman yetse bir o kadar daha yakışırdı, bu destansı şiirin altına. Azımı çoktan say. Kocaman yüreğini ayakta alkışlıyorum. Var olsun. Selam ve sonsuz saygılarımla...
Kardeşim çok teşekkür ederim. Sen dörtlük yazmadığın zaman şiirin bir tarafı eksik kalıp topallıyor. Unutma son noktası senden. :) Gelmediğin zaman gözüm yollarda kalıyor. Sağ olasın. İyi ki varsın hep ol.
Nadide şiirinizle yüreğimizi doldurdunuz, duygularımızı coşturdunuz Suat Bey. Ömrümüzde hep aynı duygularla yaşadık ve o uğurda hiç bir mücadeleden ömür boyu kaçmadık. Kaçanlar, satılanlar, safın dışına atılanlar, soysuza katılanlar utansın. Yüreğinize sağlıklar diliyor, tebrik ve teşekkürlerimi iletiyorum. Allah'a emanet kalın. (Aksakal)
Çok teşekkür ederim saygıdeğer büyüğüm. Sizin beğeniniz şiirimizin sınıfını geçtiği anlamına geliyor. Sizin yorumunuz "ONAYLANDI" damgasını taşıyor. Sizin yakınlarımızda olmanız bize onur, mutluluk ve güven veriyor. İyi ki varsınız. Lütfen hep etrafımızda olun.
bu kutsal vatan yolda gezerken ayağımıza takılmadı...oluk oluk kan döküldü kan...şimdi beceriksizliklerini örtmek için bir zamanlar portakallarını kestikleri Hollanda büyüklüğündeki 30.000km2 saf ecdat kanıyla yoğrulmuş aziz vatanımı haraç mezat satışa çıkardılar... troller, yandaş medyacılar size söylemedi mi o çakma Osmanlı hayranları "toprak parayla alınmaz kanla alınır diye." Erbakan'ca diyorum ki; "hadi ordan! hadi ordan" TEBRİKLER VE SELAMLARIMLA DOST ŞAİR...
estağfurullah üstadım, elbette sizler varsanız varız hep birlikte, bu ruhla düşman dinlemeyiz savarız... yeter ki Türk libası giyen dönmeler olmasın. bu vatan sadece ve sadece TÜRKLERİNDİR. selam ve saygılar sunuyorum...
Saygıdeğer ağabeyim çok teşekkür ederim. Bu şiiri yazmama vesile olduğun için sağ ol. Tüm duyguların duygularım, tüm hassasiyetlerin hassasiyetimdir. Bizler kesinlikle yazmalıyız. Bu yıl 100. Yıl olmasına rağmen kimsede tık yok. Amerika veya başka ülke olsa bütün yıl boyunca kutlamalar yapar etkinlikler düzenlerdi. BİZ!!!??? 29 Ekimde 1 dakikalık bir konuşma mı olacak kutlama acaba.
Ağabeyim İYİ ki varsın. Sağ ol var ol. Sonsuz selam ve saygılar.
Sağolasın Varolasın
Kıymetli Eniştemiz,
Saygı değer Şair Dostum.
Kalemine yüreğine sağlık.
Yazarını ve Şiirini kutluyorum.
Selâmlar Sevgiler.