Hariçten gazel söyle utansın bugün insan, Utanması var ise utansın cahil, nobran, Şeytana ne luzum var, bunca fetbaz var iken Dem-i devranına yuh utansın cümle cihan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taşlama 5 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taşlama 5 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
anlam derinliğinde, taşlar yerinde dört dörtlük bir dörtlüktü. cahillerin hele nobran ve de insanlıktan nasip bulamayanların olduğu bir yerden zaten şeytan kaçıp gidiyor. ülkemin bu günkü durumunda olduğu gibi. Mina da şeytan var hem üç şeytan ebesi; onlar cemerat diyor büyük, orta, küçük şeytanlar bunların hepsinin tüm özellikleri bugün devletimizi sözde yönetenlerin tümünde toplanmıştır. onlar sanıyor ki haşa Allah'ın tüm vasıfları bir kişide toplanmış... Allah bunları urgan ipi gibi buracak bir gün... tebrikler ve saygılar sunuyorum üstadıma. sağlık ve huzur dileklerimle...
Tam yerinden yakalamışsınız üstadım. Allah’ın vasıfları değil şeytanın vasıflarını üzerinde toplamışlar. Sağlık ve huzur dileklerinde daim olun. Bilmukabele. Eyvallah. Var olun.
Hariçten gazel söyle utansın bugün insan, Utanması var ise utansın cahil, nobran, Şeytana ne luzum var, bunca fetbaz var iken Dem-i devranına yuh utansın cümle cihan
*** TAŞLAMA 5 *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı, içtenlikle KUTLUYORUM...
dört dörtlük bir dörtlüktü.
cahillerin hele nobran ve de
insanlıktan nasip bulamayanların
olduğu bir yerden zaten şeytan kaçıp gidiyor.
ülkemin bu günkü durumunda olduğu gibi.
Mina da şeytan var hem üç şeytan ebesi;
onlar cemerat diyor büyük, orta, küçük
şeytanlar bunların hepsinin
tüm özellikleri bugün devletimizi
sözde yönetenlerin tümünde toplanmıştır.
onlar sanıyor ki haşa Allah'ın tüm vasıfları
bir kişide toplanmış...
Allah bunları urgan ipi gibi buracak bir gün...
tebrikler ve saygılar sunuyorum üstadıma.
sağlık ve huzur dileklerimle...