Ali kıran baş kesen olmuş devlet memuru, Rüşvet vermeyenin işi bitmez Hilvan’da. Kanaatim odur ki her yer aynı ülkemde, Ha Edirne, İstanbul, ha Kayseri, ha Van’da.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taşlama 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taşlama 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hislerime tercüman olan haklı sitemlerle harika yazılmış dörtlüğünüz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Duyarlı yüreğine ve kalemine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
İki arkadaş lokantaya gider otururlar ve balık sipariş verirler. Arkadaşın birisi kalkıp mutfağa gider.Tezgahta balığı görür ve alıp kuyruğunu koklar. Bunu gören ahçıbaşı aman efendim ne yapıyorsunuz der. Adam balığı kokluyorum der kokuyor mu diye Ahçıbaşı der ki ; yanılıyorsunuz balık kuyruğundan koklanmaz.
Adam biliyorum der balığın başı kokar haklısınız Merak ettim kuyruğuna kadar gelmiş mi onu merak ettim
Duyarlı yüreğine ve kalemine sağlık diliyorum.
Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.