(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Hala Senin Sevdalınım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Hala Senin Sevdalınım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeşil bir vadide kır çiçekleri arasında olsak ikimiz Birleşse ellerimiz, konuşsa gözlerimiz, kavuşsa bedenlerimiz Seni dalgalarının arzuyla karaya vurduğu gibi özlüyorum Ben hala senin sevdalınım biliyor musun? Ne güzel, sevginize layık bir bulabilmeniz dileğiyle. Çok güzel anlatıyorsunuz. Tebrikler.
Kelebek misin, yoksa arı mı? Kanatların mı güzel, yoksa balın mı? Yanaklarımdan akan ne inci inci.. Bu nasıl aşk, bu nasıl sevgi … Senden kopamıyorum… Ve ben hala senin sevdalınım biliyor musun?
Suda değil yürekte ise sevda silip atmak kolay mı dersiniz?
Çok özledi şiriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize.
Birleşse ellerimiz, konuşsa gözlerimiz, kavuşsa bedenlerimiz
Seni dalgalarının arzuyla karaya vurduğu gibi özlüyorum
Ben hala senin sevdalınım biliyor musun?
Ne güzel, sevginize layık bir bulabilmeniz dileğiyle. Çok güzel anlatıyorsunuz. Tebrikler.