(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOL AYRIMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOL AYRIMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler Saygıdeğer Üstadım...Anlamlı ve güzel bir şiir,kutlarım... Bana TOKİ veya EMLAK KONUT EVLERİNİ 5(BEŞ) ve 6(ALTI) milyona satan devlet,aylık taksitler için yıllık enflasyonu baz alarak ödememi istiyor ve o ev için %25 kira artışı yapmamı istiyor.Not yazan vatandaş gerçekse Allah rahmet eylesin,cennet mekan olsun İnşallah.Niçin "ÖLÜMÜMDEN DEVLET VEYA HÜKÜMET SORUMLUDUR DEMİYOR Kİ... Selam ve saygılarımla...
PEŞKEŞ ÇEKME HAKMIDIR...
Otur çalış dersine,bu sana yıllık ödev, Ev almış emekliyi, ister öldür ister sev, Pazarda karaborsa,bulunmaz kiralık ev, Suryeli,Afganlıya,peşkeş çekme hakmıdır...
Kırk yıl çalış,çabala,biriktir bala bala, İşsizlik diz boyu bey,iş almışlar kabala, Terk edip yurt toprağın,sahilleri çalkala, Afrika,Sudanlıya,peşkeş çekme hakmıdır...
Bana ne siyasetten,bu neyin gidişatı, Amerkan,İngilizin,kime ne dermiş batı, Avrupam,ortak pazar,ekmek arayan Satı, Liberyalı,Faslıya, peşkeş çekme hakmıdır...
Bir tek evim varidi,çalışıp etmişim beş, Al stopajı,vergini,bölüşüp kardeş,kardeş, Ben vatandaş o beleş, nasıl tuttun bizi eş, Hemedan,Iraklıya, peşkeş çekme hakmıdır...
Cümle derdi hal edip,kirayla bozduk aklı, Aç emeklim bağrını, görülsün neler saklı, Cep delik cepken delik,bakalımki kim haklı, Yemen,Ürdün,yaslıya,peşkeş çekme hakmıdır...
Çekeceksek peşikeş,olsun Ece ve Ali, Geçim, seçim der iken, hali ortada hali, Mart yakındadır yakın, çok ağırdır vebali, Cezayir,Tunusluya,peşkeş çekme hakmıdır...
Ölümümden sorumlu,ev sahibi biline, Düşürmeyesin beni,gel sen eller diline, Yazıp aşmış gariban, tutuşturmuş eline, Bize vabali yazıp, peşkeş çekme hakmıdır...
İnşaat biter ise, olur işsiz diz boyu, Şehir,metrapol biter, nasıl alırsın oyu, Kan gövdeyi götürür,görürüz cengi,toyu, Gamsız ile arsıza, peşkeş çekme hakmıdır...
Hakkı der isek elbet,hak afetten çıkmışın, Yazın sıcak ve toz var, donacak onlar kışın, Bunlar bağrımda yara,hele bir düşün,taşın, Türk hümanisttir diye,peşkeş çekme hakmıdır...
Şeyhim;Derki layıkmı,olup,bitenler Türk'e, Anadolum çilekeş, onlar gezmiş kırk ülke, Şehit olmuş ecdadım,ortak mı olduk mülke, Nemenem milletlere,peşkeş çekme hakmıdır...
Nurettin GÜLBEY Saat :13:55 23.07.2023 Çiftlikköy
BİRİKTİR BALA BALA :Azerbaycan dilinde Biriktir küçük küçük.
Bu abla intihar etti. Kocasından kalan 5 bin TL ile geçinmeye çalışırken ev sahibi kirasını 10 bin TL yapmak istiyor, anlaşamayınca da evden atıyor. Düşün kardeşim. 5 bin TL maaş 3 bin TL kira ile insan nasıl geçinir. Hazreti Allah etkili ve yetkili yerlerde olanlara İMAN ve vicdan nasip etsin inşAllah tez zamanda. Şiir katkısı için de teşekkür ederim
Bana TOKİ veya EMLAK KONUT EVLERİNİ 5(BEŞ) ve 6(ALTI) milyona satan devlet,aylık taksitler için yıllık enflasyonu baz alarak ödememi istiyor ve o ev için %25 kira artışı yapmamı istiyor.Not yazan vatandaş gerçekse Allah rahmet eylesin,cennet mekan olsun İnşallah.Niçin "ÖLÜMÜMDEN DEVLET VEYA HÜKÜMET SORUMLUDUR DEMİYOR Kİ...
Selam ve saygılarımla...
PEŞKEŞ ÇEKME HAKMIDIR...
Otur çalış dersine,bu sana yıllık ödev,
Ev almış emekliyi, ister öldür ister sev,
Pazarda karaborsa,bulunmaz kiralık ev,
Suryeli,Afganlıya,peşkeş çekme hakmıdır...
Kırk yıl çalış,çabala,biriktir bala bala,
İşsizlik diz boyu bey,iş almışlar kabala,
Terk edip yurt toprağın,sahilleri çalkala,
Afrika,Sudanlıya,peşkeş çekme hakmıdır...
Bana ne siyasetten,bu neyin gidişatı,
Amerkan,İngilizin,kime ne dermiş batı,
Avrupam,ortak pazar,ekmek arayan Satı,
Liberyalı,Faslıya, peşkeş çekme hakmıdır...
Bir tek evim varidi,çalışıp etmişim beş,
Al stopajı,vergini,bölüşüp kardeş,kardeş,
Ben vatandaş o beleş, nasıl tuttun bizi eş,
Hemedan,Iraklıya, peşkeş çekme hakmıdır...
Cümle derdi hal edip,kirayla bozduk aklı,
Aç emeklim bağrını, görülsün neler saklı,
Cep delik cepken delik,bakalımki kim haklı,
Yemen,Ürdün,yaslıya,peşkeş çekme hakmıdır...
Çekeceksek peşikeş,olsun Ece ve Ali,
Geçim, seçim der iken, hali ortada hali,
Mart yakındadır yakın, çok ağırdır vebali,
Cezayir,Tunusluya,peşkeş çekme hakmıdır...
Ölümümden sorumlu,ev sahibi biline,
Düşürmeyesin beni,gel sen eller diline,
Yazıp aşmış gariban, tutuşturmuş eline,
Bize vabali yazıp, peşkeş çekme hakmıdır...
İnşaat biter ise, olur işsiz diz boyu,
Şehir,metrapol biter, nasıl alırsın oyu,
Kan gövdeyi götürür,görürüz cengi,toyu,
Gamsız ile arsıza, peşkeş çekme hakmıdır...
Hakkı der isek elbet,hak afetten çıkmışın,
Yazın sıcak ve toz var, donacak onlar kışın,
Bunlar bağrımda yara,hele bir düşün,taşın,
Türk hümanisttir diye,peşkeş çekme hakmıdır...
Şeyhim;Derki layıkmı,olup,bitenler Türk'e,
Anadolum çilekeş, onlar gezmiş kırk ülke,
Şehit olmuş ecdadım,ortak mı olduk mülke,
Nemenem milletlere,peşkeş çekme hakmıdır...
Nurettin GÜLBEY
Saat :13:55
23.07.2023
Çiftlikköy
BİRİKTİR BALA BALA :Azerbaycan dilinde Biriktir küçük küçük.