Toprağa dikilen bir gül, Açtı açacak bir gece Pembe kırmızıbeyaz çeşit çeşit , İnsan misali, Yeryüzüne umut olacak Her sabah ayakta kalanlar için, Herkese gülümserken Acı çekenler farketmeyecek Toprağın üstünde Her doğan günde Umut olacak, Sevenlere,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
acı çekenler farketse acı çekmezdi sayın kumcu ve güller renk renk çeşit çeşit ne de güzellerdir ve her doğan gün umut olsun hepimize kaleminize yön veren yüreğinize sağlık hep sevgiylekalın saygımla.
Aynur Hanım Şiir yüreğinizi kutluyorum... Gülle ilgili çok güçlü şiirler yazılmıştır... Edebiyatımızın bu güçlü gül şiirleri yanında bence biraz zayıf kalıyor... düşündükleriniz sizin şiirsel güzellikteki yüreğinizin bir yansıması... mana güzel fakat paketleme ve servis daha iyi olabilirdi... Ses bakımından söyleyiş bakımından beğenmedim desem gücenmeyeceğinizi biliyorum... Başarılar...
Toprağın üstünde Her doğan günde Umut olacak, Sevenlere,
Açan güllerin kokularının yaşamınızı bahar mevsimine döndürmesi dileklerimle güzel bir şiirdi sevgili Aynur hele hele umutlara kucak açması finalinde çok daha güzel yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum sevgilerimle..
İnsan misali, Yeryüzüne umut olacak Her sabah ayakta kalanlar için, Herkese gülümserken Acı çekenler farketmeyecek Toprağın üstünde Her doğan günde Umut olacak, Sevenlere,
umutlarınız her gün gl tazeliğinde kalması duleklerimle. mükemmeldiniz.,selamlar
Herkese gülümserken Acı çekenler farketmeyecek Toprağın üstünde Her doğan günde Umut olacak, 00000===========0000000000=============
TOPRAĞIN ÜSTÜNDE GRİLEŞEN DÜNYAMIZDA RENGARENK GÜLLERİNİ AÇAN ;MISRALARA SERPEREK NE DE GÜZEL UMUT KOKULARI SAÇAN BU KALEME TEŞEKKÜR EDİLİR. tebriK ederim,bu gülleri artık fark edelim...
oprağa dikilen bir gül, Açtı açacak bir gece Pembe kırmızı beyaz çeşit çeşit , İnsan misali, Yeryüzüne umut olacak Her sabah ayakta kalanlar için, Herkese gülümserken Acı çekenler farketmeyecek Toprağın üstünde Her doğan günde Umut olacak, Sevenlere,
Okuyacağım şiir, Çok dağınık ve basit olsa bile, sonuna kadar okurum her zaman. Ama tüm cümleleri büyük harfle yazılmış şiirleri okuyamıyorum. Yarıda bırakıyorum okumayı. Bana, kelimeler bağırıyormuş gibi geliyor. Neden büyük harfler yazılır, bunu da anlayamıyorum. Hiç gerek yok. Bakın aynı dizeleri küçük harflerle yazın.Daha bir anlamlı ve hoş duracaktır dizeler.
Okunmaya davet edecektir gözleri.
Büyük harfler gözleriitiyor.
ELEKTROn tarafından 2/17/2007 12:04:56 PM zamanında düzenlenmiştir.