(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
8 uyur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
8 uyur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İsa göğe yükselene kadar dokuz can verdi, tanrılar yine kurban istiyordu malum...kendimi onun yerine koyunca göğe yükseleceğime gider derince bir mezar kazar kendimi diri diri gömerim, yüz level atlayacak ne gücüm var ne de sabrım arkadaş...
ne gerek var böyle şatafatlı merasimlere, opereyşınlara...sen yine aranı iyi tut yukarıyla...huri diyosun, cennet diyosun madem işi şansa bırakma...seni uğurlarken jenerik müziğini koro halinde arkandan söyler, sonra da gider slow slow uyuruz:)
isa göğe yükselene dek kaç can verdiğini bilemem ayrıca bunun ıspatı da mümkün değil işin aslı göğe yükselmenin de öyle
ha buna inanıp empati yaparsak evet söylediğin akla yatkın duruyor sonuçta benim yüzüme de olsa neden dokuz kez ölüversin ben :)
yukarıda bir şey var ama nedir hangi pozisyondadır bir oluşumun başında mıdır falan tartışılır
ha tartışır mısın dersen tartışmam tabii zira inanış inanıştır adı üzerinde kişi ben buna inanıyorum aksini de düşünmem kabul de etmem dediğinde olay o noktada bitmiş demektir
farkındaysan aramı iyi tutuyorum yukarıdakiyle hani ne olur ne olmaz babında :)
Her daim özgün bir üslupla yazılmış şiirlerin sayfası. Kaotik güncelimizde boğulan iç sesimizi, cesaretle karikatürize eden kalem Ve her daim nitelikli ve güzel, iyi ki... Var olun şair, şair. Çok saygım ile kutluyorum.
Din dil ırk renk adap destur makamlarını linç edenleri kınıyorum. Velev ki, burası bunların yatırılacağı ne bir arenadır nede platform. Din iman vs herkesin kendi ölüm tahtasındadır.
Kınıyorum
Vaktiyle Voltaire bir yazısında; “Senin fikirlerini beğenmiyorum, fakat onları savunmana engel olacak kimselerle, ölesiye savaşmaya hazırım.”
ben o kısmı anlayamadım amelie cümlede anlam mı düşüktü cümlenin kendisi mi bilemedim söylediğin gibi algılasaydım muhakkak cevabım olurdu ama yorum silindiğinden kim ne yazdı ne söylendi göremiyorum şu an
Believeye katiliyorum sana degil fransız elestiriye açık olabilir ve pay çıkarabiliriz ama ne dedin şimdi yaa bak müslümanligim olmuyormuş boyle dur düzelteyim mi...dedin bunları aşamiyoruz cunku sesimizi cikartmayi bilmiyoruz...hangi din nasil bir inanc bu karsisindakine musluman oldugunu dusunmuyorum diyebilme pervasızlıgını sağlamış...
Lincoln’e: “Düşmanlarına niçin bu kadar iyilikte bulunuyor, elinde güç ve imkan varken onları yok etmiyorsun?” dediklerinde, “Ben onlara iyi davranarak, onlarla güzel geçinerek, zaten onları yok etmiş olmuyor muyum?”..der.
Düşündürücü şiirlerinden Biri olan "8 uyur" da da kendini gösteren o müthiş zekan yaratıcılığın ve rasyonalist kışiliğinden ötürü tebrik eder sonra yine ederim. ⚘
çok güzel...
Tebrikler...
Mutlu bayramlar