(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akşam vakti. .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akşam vakti. .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maassuuuttttt bip bip an an düdüttt kız kızacak hafız gel aşağıda dans edelim.
Kirpiklerimle dudaklarından su içiriyorum gözlerime Hadi gel öp gözlerimi tuzum bulaşsın diline Melek olsun uçsun ruhum Dedim bende Şiirimin yorumuna
Bu dansın ritmi bu dans sonrası çok tehlikeli geldi bana 😃😃 Siyah beyaz dans sahnesinin sonunda Işıklar kapanıyor veee Yakalarsam . . . Ahahaha https://youtube.com/watch?v=cpp69ghR1IM
Üüfffff Ah ah engelci başı gelmiş tepeme Allahım rüyamı nee Gelincik suluyor Şemsiyemi açayım da busefer ben sanmayım yine sarhoş sarhoş Ben sarhoşmuyum 🤔
Maviye Maviye çalar gözlerin, Yangın mavisine Rüzgarda asi, Körsem, Senden gayrısına yoksam, Bozuksam, Can benim, düş benim, Ellere nesi? Hadi gel, Ay karanlık...
İtten aç, Yılandan çıplak, Vurgun ve bela Gelip durmuşsam kapına Var mı ki doymazlığım? İlle de ille Sevmelerim, Sevmelerim gibisi? Oturmuş yazıcılar Fermanım yazar N'olur gel, Ay karanlık...
Dört yanım puşt zulası, Dost yüzlü, Dost gülücüklü Cıgaramdan yanar. Alnım öperler, Suskun, hayın, çıyansı. Dört yanım puşt zulası, Dönerim dönerim çıkmaz. En leylim gecede ölesim tutmuş, Etme gel, Ay karanlık...
https://youtube.com/watch?v=LT87AqIbk34
Şarkıların ve şiirlerin gel sözünün yetmediği yerde ne yapmalı hüzünlü gözler....
Sığınamadım tarafından 6/24/2023 9:54:38 PM zamanında düzenlenmiştir.