(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Koyup da gideceksin… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Koyup da gideceksin… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin mısralarda vücut bulduğu güzel eserinizi beğeniyle okudum nice böyle eserler sayfanızda görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Yaşama ve var olmanın özüne doğru akan anlamı ile her satırında insana insanlığı anlatan bu güzel çalışmanızı canı gönülden kutlarım üstadım. Kaleminiz daim olsun. Son olarak haddim olmadan şiirinize içimden gelen bir bukle ile katkıda bulunmak isterim,,,
Ey yeni doğan insan oğlu, bu yaşta bu gözler vay vay vay, ama ö gözlerde bu yaşlar neden ? Vah ki vah vah...
Değerli Şairim; Hayırlı günler diliyorum. Eserinizi severek okudum Bu güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım. Yüreğinize ve kaleminize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız…
Değerli üstadım.Bir afetzede olarak, Neydik ne olduk iyi biliyorum. Yunusun dediği gibi ( Malda yalan, mülkte yalan, var biraz sende oyalan) mısrasının anlamı gereği. yaşam farkında olmadan bizi oyalıyor.Geç farkına varsakta, zararın neresinden dönülürse kardır. Duygularınıza, yüreğinize sağlık. Kaleminiz daim olsun. Dost gönüllerde yaşayın.
çok güzeldi,çok acıklı, çok doğru, sevda ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarım
Hakk'ı ve hakikati anlatan doğruları dosdoğru söyleyen ihlâs dolu yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Harika duygularla kaleme aldığınız gönül sesinizi beğeniyle okudum kaleminiz daim gönlünüze akan ilhamınız bol olsun selam ve sevgilerimle Allah'a emanet ol...
Yüreğine emeğine ellerine sağlık değerli üstadım, Sözlerini beğeni ile okudum nice şiirlerde yarınlarda görüşmek dileği ile, En kalbi duygularımla esenlikler dilerim.