(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşadığınızın kanıtı, güzel bir şiir olmuş. Belki bir daha kalkamıyabilirler her dem zuhur edebilir herkese. Düşünebilen gönüllerin bir hazırlığı da olmalı uzun ve zor bir yolculuğa. yolculuk ki musalla taşında başlayacak olan ve mahşerde mizânda son bulacak ve ebedi mekânın orada seçileceği bir an. Kutluyorum güzel şiirinizi.Saygılarımla.
ben bu şiirde çok şey gördüm hani şiir ama felaket derin anlamlı bir değil bin anlam çıkar diyebilirim bugün olan birşeyin yarın olamayacağı bazı duygularım yarım kalıp ama eskisi gibi devam edebildiğini her zaman yapılan şeylerin her zaman yapılacağının kesin olmadığını vs vs. daha bir çok şey anladım harikaydı diyebilirim başarılıydı da. başarılarınız daim olsun şair kutladım:)
(ben yine bir gün zıplıyordum.zıpladım zıpladım zıpladım.)
bibi şaka mı yapıyorsun bize? lütfen alınma ama şiir buysa ben 3 aydır boşuna mı yazmamışım.bu yorumu önceki şiirinizi de okuyup yazıyorum.alınmak yok.