Bu şehrin böyle ıssız olduğunu bilmezdim Tüm boşluklar seninle doluyormuş demek ki Oturup kalktığımız yerleri bir bir gezdim Güzellikler seninle oluyormuş demek ki - Kuğulu Park duruyor şu an eski yerinde Seninle yaşadığım anlar saklı derinde Ararsın demiştin ya hani günün birinde Söylenilen akılda kalıyormuş demek ki - Kahkahaların sinmiş o kafenin içine Keşke diyorum keşke her yan çınlasa yine Bunun için bulurum gitsen Çin’e Maçin’e İçerim senin ile ılıyormuş demek ki - Eskiden de üzülür fakat yanmazdım köze Yapılıp edilenler asla gelmezdi göze Gideceğim diyordun hani kalmadan güze Zaman baharla yazı çalıyormuş demek ki - Gönlünü kırmış olmam benim içimde yara Kahrolup üzülsem de inan etmiyor para Farkına vardım yalnız çekilmiyor Ankara Bura seninle hayat buluyormuş demek ki - Suat Zobu .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Şehir Sensiz Çok Issız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Şehir Sensiz Çok Issız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir, gayet nazik ve etkili bir sevda sitemi olmuş. Sönmemiş ateşlerin bir kıvılcımla yeniden alevlenebileceği görülmemiş hadiselerden değildir yani. Güzeldi, gönülden tebrik ediyorum. Sağlıkla Allah'a emanet kalın. (Aksakal)
Aksakal tarafından 5/28/2023 1:09:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Anıların gönülde depreştiği olur bazı zamanlar. Bir yerde bilindik şarkının çalınması, birinin tanıdığınıza benzetilmesi , bir kuş sesi , güzel bir manzara v.b. alır götürür insanı maziye. Hele bir de şiirdeki gibi yanınızda sevdiğiniz yoksa.. O zaman ne Ankara çekilir , ne İstanbul ne de başka bir yer.
Bu gece yarısında okuduğum güzel bir şiir oldu eseriniz.
Sevdâya sitemli hüzün veren, hasret dolu duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.