çok yoruldum Hasan çok hayat çok zormuş insanın yüzü gülebilmeli insan olan insanlığı bilmeli
benim duruşum böyle Hasan duruşum böyle bu yıl kesin iki bayram kutlayacağız naçizane görüşüm böyle ------- Kırgınlığı bırakıp barışmanın zamanı Medeni ölçülerde yarışmanın zamanı İnsanca insanlığa karışmanın zamanı Hayırlısı Türkiye’m Çorum Ankara Bolu Bu yıl yüzüncü yılı kutlayalım coşkulu - Yedi düvel birleşip üstümüze gelmesin Aramıza karışıp içimizi bilmesin Dostlarımız üzülüp düşmanımız gülmesin Ayrımcılık olmasın aşalım sağı solu Bu yıl yüzüncü yılı kutlayalım coşkulu - Türkiye’m layık değil yokluğa yoksulluğa Diliyorum Allah’tan eriştirsin bolluğa Düşmeyelim ellere kul olmaya kulluğa Ülkemizde özgürce yaşayıp dolu dolu Bu yıl yüzüncü yılı kutlayalım coşkulu - Bilemem kışkırtma mı yoksa gaz mı verildi Şimdilerde ortalık gerim gerim gerildi Sağduyulu insanlar öldü öldü dirildi Sakin olun arkadaş birdir akılın yolu Bu yıl yüzüncü yılı kutlayalım coşkulu - Atatürk’ün izinde yürüyelim elele Bu gün birlik günüdür Türküler gelsin dile Kardeşler kardeşine düşmesin bile bile Suruç İskilip Baskil Keşan Pozantı Kulu Bu yıl yüzüncü yılı kutlayalım coşkulu ------- ah Hasan ahh! şimdi tam da tam da "Titreyip kendimize dönme vakti!"
haksız mıyım Hasan haksız mıyım Arkadaş! - Suat Zobu
DOSTLSRDSN - Bu güzelim ülkemiz hep bize ait kalsın Göz dikenler aklını hemen başına alsın Tek yürek olunarak herkesin yüzü gülsün Kardeşin kardeşine kalkmasın asla kolu Bu yıl yüzüncü yılı kutlayalım coşkulu ___________ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sağduyulu Olalım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sağduyulu Olalım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun birlik ve beraberlik adına anlam dolu harika bir şiir okudum nice şiirlere Sonsuz saygılarımla
Bu güzelim ülkemiz hep bize ait kalsın Göz dikenler aklını hemen başına alsın Tek yürek olunarak herkesin yüzü gülsün Kardeşin kardeşine kalkmasın asla kolu Bu yıl yüzüncü yılı kutlayalım coşkulu ___________ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
Başlığı ve içeriği ile bugünlerin en anlamlı şiiriydi, duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum, kutluyorum tebrikler üstâdım. Naçizane eşlik etmek istedim bu anlamlı eserinize. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Hasan haklı insanlık yarışında, en güzelini dermeli meydanlara,taşla tüfekle kanla kinle değil,dostukla güllerle,sevgiyle,muhabetle, kucaklamalı vatanının evladını...barışın birliğin vatan severliğin kazanacağı bir bahar olsun bu seçim...dinsin gözdeki yaslar,huzur konsun her hanenin kalbine,çocuklar ah gülüşleri ömre bedel çocuklar kaygıdan umutsuzluktan uzak dursunlar..yarınlar bizim değil çocuklarımızındır bize verilen emaneti layıkıyla teslim etmeliyiz..canı gönülden kutlarım Hasanın duyarlı umudunu yazan kalemi
Valla haklısın Hasan ! Doğru söze be denir? Birdir her aklın yolu.. Buydu bu işin sonu Kavgaya hiç gerek yok. kutlayalım coşkulu Yüreğinize sağlık saygilar
Ağaçların efendisi tarafından 5/9/2023 3:35:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
cumhuriyetimizin yüz yılına layık okuma hazzıyla dolu müstesna bentlerdi. nice yüzyıllara diyor ve candan tebrik ediyorum mümtaz kaleminizi... selam ve saygılarımla...
Sonsuz saygılarımla