(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hovarda şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hovarda şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevda, kalbin en mahrem odasında ikamet eder. O odaya biri taht kurmuşsa, kalp kapakçıkları başka birinin girmesine asla müsade etmez sanırım Ahmet Bey kardeşim. Kalbin diğer odalarında elbette sayısız sevgilere yer vardır. Ama sevdanın odası tek ve özeldir. Şiire gelince; İlgi çekici olduğu âşikar. Şâir, her konuda yazabiliyorsa çok daha güzeldir elbet. Kutluyorum kaleminizi….
Hepimiz yapıyoruz zaman zaman efendim. Her konuda yazan kalemlere saygım sonsuzdur. Şiir ötesi düşüncelerimi yazmamdaki sebep örnek teşkil etmesi açısındandı. Saygılar sunuyorum
Hoş geldiniz değerli kalem şiir ötesi düşünlerine teşekkür ederim öyle dert gam ortamından çekiliyim az dedim umarım hoş görürsünüz saygılarım size akşamınız güzel olsun sağlıkla kalın
Umarım şiirde anlatılan sen değilsindir.. sevgili dost.. Biraz hovardalık biraz zamparalık ve en sonunda iflas diyorsun.. okurken biraz da olsa gülümsetti bizi.. Yine de daldan dala fazla koşma ey bülbül... Sonra, solacaktır asıl sahip olduğun gül .. Her şeyden bir şiir çıkarıyorsunuz ya.. hayranım böyle kalemlere.. selam ve saygılarla..
''HOVARDA ŞİİR,, şiiri beğeniyle okudum şairi kutlarım , kalemin var olsun yüreğine sağlık ,nice şiirler diliyorum. Saygılarla sevgi dolu ilhamlar ve Selam.
Yüreğine sağlık.
Daha güzel ve kalıcı şiirler dileğimle,
Selamlar sevgiler.