AŞKIN YAŞI Yoktur aşkın yaşı başı Belli değildir hiç Ne zaman geleceği gideceği Hem tatlı hem acıdır aşı Ben sen değil biz dersen Hep genç kalır, yaşlanmaz Özveriyle silmeli Erdemle bilemelisin ama Ancak o zaman paslanmaz Sevgililer birbirini Deli gibi sevdikçe Uslanmaz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk kaç yaşında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk kaç yaşında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzeldi yüreğine emeğine sağlık üstat, bence de aşkın yaşı başı olmaz, ve benim profil sayfamda da kullandığım sözüm gibi; AŞK, KALP KRİZİ GİBİDİR NEREDE, NASIL, NE ZAMAN GELİP ÇATACAĞI BELLİ OLMAZ, ANCAK GELİRSE DE GİDERSE DE MUTLAKA HİSSETTİRİR. derim gerçekten de ona tutulan en basitinden bu başka bir şey başka haldir diyor. Tebrikler nicelerine diyor esenlikler diliyorum. Saygı ve sevgilerimle.
çok güzeldi,çok çok doğru, sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem, ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla