Türk düşmanını tez görür düne bakın siz, Kim Milletiyle dik durur buna bakın siz, Fitne ile teröristler kol kola meydanda. Vatan için kim kimle yürür ona bakın siz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜNE BAKIN SİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜNE BAKIN SİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler Saygıdeğer Üstadım...Anlamlı ve güzel bir şiir,kutlarım...Selam ve saygılarımla...
NOT : Kursak derdine düşenleri gördükçe üzülüyoruz ama bazen de hak vermiyor değilim.Bugün yapılan açıklama içimi acıttı.Emekliye zam yapacağız diyor bakan.Aklınız neredeydi birader ayıptır günahtır dedim kendi kendime. Ben ve eşim emekliyiz ve iktidarda olan partilerin üyesiyiz ve hepte oy verdik.Yine oy vermeyi düşünüyoruz.Eşim memur emeklisi 7.800 Tl. maaş alıyor. Oğlum iki ünüversite bitirmiş 34 yaşında taşaron işçi olarak belediyede ASGARİ ÜCRETLE temizlik işlerinde çalışıyor. Eşim asgari ücretin altında emekli maaşı aldığı için kızgın ve çok üzgün.Biz geçinebiliyoruz ya tek maaşlı emekli ne yapsın üstadım.Sizce revamıdır bu durum.
*** DÜNE BAKIN SİZ *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...