(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇANAKKALE GEÇİLMEZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇANAKKALE GEÇİLMEZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminize, yüreğinize, gönlünüze sağlık Üstadım. Çanakkale zaferi'nin 108. sene-i devriyesinde bütün şehitlerimizi rahmetle ve minnetle yâd ediyorum. Vatan sağ olsun. 🤲🤲🤲
Ellerinize duyarlı yüreğinize sağlık milli his ve duygularla yazılmış harika bir dörtlük şiir bu vesileyle Çanakkale zaferinin 108.Yılını kutlar başta M. Kemal ATATÜRK olmak üzere Çanakkale şehitlerimize o günden bu güne kadar bu vatan uğruna şehit düşmüş Asker Polis tüm şehitlerimize Allah dan rahmet diliyorum mekanları cennet olsun nur için de yatsınlar iyi geceler diler saygılar sunarım...
TÜRK Milletinin, Seyit onbaşıların ve çok sonraki yıllarda bir yanık türkü olan "ON BEŞLİLERİN" yazdığı bu eşsiz destan dünyada başka bir millete nasip olmamıştır...Atatürk ve onun değerli silah arkadaşları haricinde bir tanesinin bile geri dönemediği kahramanlarımıza saygı, minnet ve şükran borçluyuz. bu memleket varsa onların sayelerindedir. hepsine Allah rahmet etsin, mekanları cennet, kabirleri nur olsun... duyarlı asil yüreğinizden Allah razı olsun. Tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Çanakkale deniz muharebesinin 108. yılı kutlu olsun
Emeğine yüreğine sağlık
______________________________________Selamlar