Bu şiir Müslüm Bayram üstâdıma ait "SANCAĞIM" isimli şiir ve görselinden esinlenilerek kendisine ithâfen yazılmıştır. Verdiği ilham nedeniyle teşekkürlerimi iletiyorum.
DURUŞU YETER! 🇹🇷
Ozan selâm durmuş şanlı bayrağa Gönderde göklere varışı yeter! Şehit vatan için düşer toprağa Kararlı bakışı, duruşu yeter!
Hazır olup cenge vatan uğruna Yanlış karışmasın asla doğruna Vatanı sevenler gelsin çağrına Ata’mızın sulhü, barışı yeter!
Vatan şehitlerden kutlu hediye "Mevzubahis vatan" kurtarmak gâye "İlk hedef Akdeniz. İleri! " diye Düşmanı denize sürüşü yeter!
Yüreği vatanın sevdası sarsa Edirne selâmı gönderir Kars’a Seferber oluruz göz diken varsa Bu vatanın tek bir karışı yeter!
Bataryada şehit geçti yirmiyi Koca Seyit sırtlar ağır mermiyi Topçu ateşine tutan gemiyi Ortadan ikiye yarışı yeter!
O yüce gönüllü erdemli şair Vatan âşkı sarmış kalemi mahir Milli duygularla paylaşır şiir Şiirlere ahenk verişi yeter ____________ Kardelen-1
Coşsun da çağlasın daim gür sesin Düşman ensesinde olsun nefesin Millî hissiyatla coşan herkesin Vatan için Millî Görüşü yeter.. ___ Murat Kahraman Murâdî
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Duruşu yeter! 🇹🇷 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Duruşu yeter! 🇹🇷 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairim sayfanızda yüreğinizin sesinin yansıdığı ve mısralarda vücut bulduğu değerli eserlerinizden birini daha beğenerek okudum yüreğine sağlık sayfanızda nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Muhteşem bir eser Üstadım, millî hissiyatımızı ateşleyen bu neviden eserlere her zaman ihtiyacımız vardır.. Coşturmadan at koşturmak mümkün olmaz, zira bize coşku lazım her dem.
Coşsun da çağlasın daim gür sesin Düşman ensesinde olsun nefesin Millî hissiyatla coşan herkesin Vatan için Millî Görüşü yeter..
Kıymetli yorumunuz ve muhteşem güzellikteki dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Bu güzel yorumunuzu GÖNLÜMÜN EN MAVİSİNE BOYADIM. Sonsuz selam ve dua ile. Allah'a emanet olun.
O yüce gönüllü erdemli şair Vatan âşkı sarmış kalemi mahir Milli duygularla paylaşır şiir Şiirlere ahenk verişi yeter
Değerli dost "Müslüm Bayram" arkadaşımız bu sitede tanıdığım birkaç dürüst kalemlerden biridir her zaman gerçekleri yazar doğruluk ve dürüstlükten yana aslat taviz vermez düşüncelerini aynen olduğu gibi kaleme alır Ve iyi ki tanımışım dediğim elit kalemlerden biridir. "Şükrü Atay" hocamız da bu doğrultuda kendilerini harika yansıtmış. Hocamızın emeğine yüreğine sağlık. Müslüm arkadaşımıza da bu güzel şiire vesile olduğu için çok teşekkürler... Günümün şiiri diyorum ve yürek sesinize gönül dolusu tebriklerimi bırakıyorum. Her daim sonsuz saygı ve selamlarımla hocam....
Şu an yanıtlarınızı okurken beni nasıl duygulandırdınız anlatamam. Allah ikinizden de razı olsun... İyi ki sizleri tanımıştım, iyi ki aranızdayım inşallah daha da olmaya devam edicem bu dostlukları yüz üstü bırakır gidersem gözlerim açık gider yoksa 😊
Hislerime tercüman olan değerli yorumunuz ve muhteşem güzellikteki dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler efendim. Eklemekten mutluluk duydum. Müslüm Bayram dostumuz hakkında yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum eksiği var fazlası yok derler ya o şekilde, doğruları dosdoğru söyleyen, çekinmeyen mert bir şairdir. Ayrıca siz de aynen öylesiniz bizim için değerlisiniz her zaman, Allah sizin gibi dostların yokluğunu vermesin inşallah 🙏 Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Her şeyin gönlünüzce olmasını ve yolunda gitmesini diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esen kalınız 💐
Yüreğine sağlık değerli hocam milli duygularımızı kabartan enfes şiirinizi yürekten tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız
Kıymetli yorumunuz ve eşliğiniz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Değerli yorumunuz ve eşlik eden muhteşem güzellikteki sözleriniz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla.
Değerli üstadım elinize dilinize yüreğinize sağlık söz konusu vatan olunca akan sular duruluyor yediden yetmişe asker selamına duruyoruz Rabbim vatan bayraksız ezansız bırakmasın milletimizi Gönül dolusu selamlar saygılar hayırlı geceler
Değerli şairim Türkmenoğluna Canlar bir yanadır vatan bir yana Şehit künyesini basar bağrını Anamın Heybetli duruşu yeter.
Anadolu denmiş güzel yurduma Yiğitler can verdi onun uğruna Kanını vererek al bayrağına Şehidimin vakur duruşu yeter.
Kıymetli yorumunuz ve eşliğiniz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.