(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dolunayım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dolunayım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen gideli...) Yıllardır dolunayı gölgeliyorsun. Oysa sen varken o gitmişti.
Bazen kelimeler yetmez anlatmaya, şiir şiirlikten çıkar, bir dram halindedir hayat ve hiç yakışmaz kâğıda. Bazen bir şair çıkar meydana; iki cümle haykırır, sesi yankılanır evrende, kulaklardan süzülür kalbe… Bazen kişi yaşar anı hiç bilmeden, bazen an yaşar kişiyi… öyle derinden.ve bazen tek kelime yeter gidenin ardından ;gitme demek , pişmanlığın gözyaşları olur ve affın tekeline alıverir kişiyi,giden gidemez,kalır o nefes alıp verdiği yürecikte.Bazen çok geç kalınmıştır her şeye,giden gider o bilinmeze ve dualara saklanır tüm temenni ve beklemeler.Ve tüm bunlara inattır bende bir şarkının tek cümlesi.Yazarım uzun uzun,okurum soluk soluğa ama hep dilimdedir o nakarat;”Fikrimin ince gülü,yanlış anladın” Kimine göre sıradan ve eski bir şarkı…Benim içinse ,bu şiir kadar uzun soluklu ve çok anlamalı) Şairin ilhamı aslında kendi gecesinde ki dolunaydan süzülen ışıktır ki, gözlerini açık tutarsa şiirleri gündüze rehber olur.Siz sevgili şairim; gören yüreğiniz,hiç dolunaysız kalmaz umarım. Saygımla.
Teşekkür ederim. Elbette ilk bakıldığında sesi gelmeyen mısralar bunlar. Mısra bile değil hatta. Fakat benim için olan ksımı adına diyeceklerim uzar gider benim de. Yerinde yorumlarınız için müteşekkirim.