(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Soğuk Cemre şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Soğuk Cemre şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mısralarınızın ayrı bir çekim gücü var gibi geliyor her şiirini incelediğimde.
Benim gibi anlık değil de özenle zihnin derin sarmalındaki bilmeceden çekip çıkartılan alenen usta işi mısralar.
Her ne kadar amatörüm deseniz de o kadar şair gördüm gerçekte profesyonel Attila İLHAN'lar "Cahit Sıtkı Tarancı"'ları adını ezbere bildiğim tüm ustalar ya da bu sayfadaki kendi egoları göğü aşmış gerçek amatörleri de.
Kesin gözlemim ki ayrı naif bir profesyonellik var sizde.
Ben de her ne kadar kendimi amatör görsem de bence ne ben ne siz ya da bu sitedeki birkaç insan hiç de amatör değil.
Herkesin doğuştan gelen ayrı kelime yeteneği var.
Sizin de benim kelimelerimden ayrı bir dokusu , hissiyle bütünleşmiş mısralarınız.
İnanın ki şu yorumunuz bile ne kadar donanımlı kaliteli .. onure eden ruhunuz karşısında saygı duruşuna geçtim adeta.
Elbette hepimiz birbirimize benzesekte insani duygu açısından, kalemlerimizin rengi farklıdır birbirinden. Dediğim gibi aynı türden yazarsak tatsız tuzsuz olur . Bir yemek gibi düşününce şiirleri birimiz biberi, birimiz tuzu, birimiz tadı olur o yemeğin hepimiz farklı bir lezzet katarız şiire. Yazdıkça lezzeti arttır onure eden yorumlar tetikler bizi. Belki onlar gibi büyük isim yapmış şair olamasak ta yazmak çok güzel gelir ruhumuza.
Çok çok teşekkür ediyorum takdiri ve taltifi bilen ruhunuza.. En derin saygı ve selamlarımla..
''Soğuk Cemre'' demişsiniz can hakikten de öyle sözüm ona önce havaya, bugün suya, bir yedi gün sonra da toprağa düşecek ama yüreklerimiz hala soğuk ısınan hiçbir yer yok... Hala da yeni, yeni depremler olmakta dilerim bundan sonra olsun yeni canlar yanmaz ve ayni ihmaller yaşanmaz... Tebrikler duyarlı yürek sesinize can şairem acınızın bir nebze olsun hafiflemesi dileğiyle inşallah. Gül yüreğinize sevgilerimle...❤️
Dondurarak kavuran bir cemre düştü yüreklerimize bu sene, nice ocaklar yandı şoktayız ne desek sözler kifayetsiz çekenler çektiğini bilir Allah kimseye yaşatmasın diyorum. Bizimki en hafifi bu bile ne zor geldi. Sonsuz selam ve sevgiler yolluyorum sevgili Kardelen. Duyarlı gönlünüze sağlık Sevgilerimle..
Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Ülkemiz bu ölçüde bir felâket yaşamadı çok eski felaketler dışında ama gerekli derslerin alınmadığı çok açık ve insanlar bunu canlarıyla ödediler. İnşallah gereken dersler çıkarılır bundan sonra. Ne yazsak bir eksik kalır bu acıya.. Sonsuz geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın böyle acıları... Artık sözün bittiği yerdeyiz! Allah yardımcıları olsun inşallah.. Dualarımız onlarla birlikte her zaman Depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum🙏 Milletimizin başı sağolsun. Yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Cenab-ı Hak bizleri felaketlerden uzak eylesin. Sonsuz selam ve saygılarımla.
O kadar acı manzalarar var ki insanın nutku tutuluyor diyecek çok şey varken susuyorsunuz. Küçük acılar çığlık atarken derin acılar sessizdir. Artık ne desek boş gibi geliyor. Allah yardım etsin herkese. Sonsuz selam ve saygımla..
Allah'ı unuttuk bu yüzden bizi yoldan izden çıkaran itler köşe başlarında keyif içinde bizlerse kimimiz başımızı sokacak bir dama kimimiz sevgiye kimimiz bir ekmeğe muhtacız şimdi birlik ve uyanma vakti uyanıp Allah'ın ipine sımsıkı sarılma vakti dost kutlar esenlikler dilerim...
Cemrenin heyecanını dahi yaşamak mümkün olmadı. İnşallah bu günler geçer. Ölenlere Allah'tan rahmet ve yakinlarina sabır ve başsağlığı dilemekten ve millet olarak dayanismaktan başla bir şey gelmiyor elimizden. Dualarımız daima deprem bölgesindeki kardeşlerimiz için. Duygularin dile geldiği bu güzel esere dahi güzel şiir demek zor geliyor acılar ağır basınca. Allah bir daha yaşatmasın böyle acılar geçmiş olsun.
Sakin Karakaş tarafından 2/26/2023 6:48:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu yıl cemre yüreklerimize düştü ama çok soğuk düştü içimizin fay hatlarını yıktı. Malesef ki elimizden bir şey gelmedi Allah bir daha yaşatmasın demekten başka . İlgili merciler görevini yapsa bu acılar biraz daha azalacaktı belki ama ne desek şimdi boş herşey kül oldu .
Sağolun varolun Sakin bey duyarlı yüreğinize sağlık Selam ve saygılar..
Benim gibi anlık değil de özenle zihnin derin sarmalındaki bilmeceden çekip çıkartılan alenen usta işi mısralar.
Her ne kadar amatörüm deseniz de o kadar şair gördüm gerçekte profesyonel Attila İLHAN'lar "Cahit Sıtkı Tarancı"'ları adını ezbere bildiğim tüm ustalar ya da bu sayfadaki kendi egoları göğü aşmış gerçek amatörleri de.
Kesin gözlemim ki ayrı naif bir profesyonellik var sizde.
Ben de her ne kadar kendimi amatör görsem de bence ne ben ne siz ya da bu sitedeki birkaç insan hiç de amatör değil.
Herkesin doğuştan gelen ayrı kelime yeteneği var.
Sizin de benim kelimelerimden ayrı bir dokusu , hissiyle bütünleşmiş mısralarınız.
Umarım böylesi mısralarınızın devamı gelir.
İyi günler dilerim...