Tut Elimi Baba 😥Şiirin hikayesini görmek için tıklayın ŞİİR VİDEOSUNDAKİ TÜRKÜ SÖZLERİ:
NESİNİ SÖYLEYİM CANIM EFENDİM Nesini söyleyim canım efendim Gayrı düzen tutmaz telimiz bizim Arzuhal eylesem deftere sığmaz Omuzdan kesilmiş kolumuz bizim Benim bu gidişe aklım ermiyor Fukara halini kimse bilmiyor Padişah sikkesi selam vermiyor Kefensiz kalacak ölümüz bizim Serdari halimiz böyle n’olacak Kısa çöp uzundan hakkın alacak Mamurlar yıkılıp viran olacak Akıbet dağılır elimiz bizim ÂŞIK SERDARİ (Şiirin aslı 17 dörtlüğe ulaşan uzunluktadır) Şiir Kahramanmaraş’taki depremde hayatını kaybeden 15 yaşındaki IRMAK LEYLA ve babası MESUT HANÇER’e ithâfen yazılmıştır. Kızı ve tüm hayatını kaybedenlere Cenab-ı Hak’tan rahmet diliyorum, mekânları Firdevs cenneti olsun. Kendisine ve yakınlarını kaybeden tüm depremzede vatandaşlarımıza ve milletimize başsağlığı, yaralı olanlara acil şifalar diliyorum. ARTIK BİR EVİ OLACAK Ece Üner ile canlı yayında konuşan acılı baba "Maddi manevi hiç birşeyim kalmadı. Burda hiç bir imkanım kalmadı, Şu an kızımın arkadaşının evinde kalıyoruz ama nereye kadar kalacağız?" ifadelerini kullandı. Irmak Leyla’dan sonra "Canlı bir cenazeyim, ben de bir enkazım" diyen acılı babaya #BirlikteGüçlüyüz diyerek tv100 ailesi el verdi. tv100 Yönetim Kurulu Başkanı Necat Gülseven acılı baba ile konuştu ve eşi Ebru Yaşar Gülseven adına kendisine eşyalı bir ev alınacağını açıkladı.
|
Duygulara müthiş tercüman