Zifiri karanlıkta şiddetli bir ses ile Daldığım rüya, mışıl mışıl uykum Hastane randevum, Ayraç niyetine maziden siyahbeyaz bir fotoğraf koyduğum kitabım, Yazmaya başladığım şiir.. Yarım kaldı. Yarım kaldı bir yanım Yarım kaldı gülüşüm Yarım, gitti. Yarım, kaldı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarım Kaldı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarım Kaldı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vefat edenlerimize Allah gani gani rahmet yaralılarımıza acil şifalar versin duyarlılık içinde anlam ve duygu yüklü çok harika bir paylaşımdı dost kutlar esenlikler dilerim...
Hepimiz ağlıyoruz, yas tutuyoruz. Enkazdan bir kişi kurtulsa sevinçten ağlıyoruz. Her bir yiten canımız için ayrı ayrı üzülüp ağlıyoruz. Ülkemiz olarak çok büyük bir sınav veriyoruz. İnşallah el ele bu büyük afetin yaralarını bir an önce sarmayı başarırız. Depremde vefat eden insanlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum. Rabbim yaralılarımıza acil şifalar versin. Rabbim beterinden saklasın. Milletimizin başı sağ olsun.