(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deprem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deprem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairim; Eserinizi severek okudum Bu güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım Yüreğinize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız…
Büyük afet yaşadığımız. Hun oldu yüreklerimiz. Ellerimiz semada. Canhiraş dualarda. Allah'ım , tüm yakınlarınızı, yurdumuzu tüm mağdurları, yurdumuzu ve hepimizi korusun. Kaybettiklerimize rahmetini esirgemesin.
Rabbimiz, binaların altında kalan bütün kardeşlerimizi sağ salim çıkmasını lütfeylesin. Hayatını kaybedenlerin mekanı cennet olsun.Rabbimiz, bu acıları hiç bir zaman yaşatmasın.
Rabim her dogan gundehayirlarinla sevindir bizleri biz kularini koru ve kola rabim yalvarirm Rabim yar ve yardimciniz olsun eger istanbuldaysaniz Bir isteginiz arzunuz varsa bana donus yapin
Larmina tarafından 2/7/2023 9:01:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu kez farklı iller etkilendi Karı kışı var, gecesi ayazı var Ateş düştüğü yeri yakıyor kuşkusuz Allah yar ve yardımcıları olsun Başta bebelere, çocuklara, hastalara, yaralılara, elbette herkese dayanma gücü versin rabbim Yaşamını yitirenlere rahmet, ailelerine sabır dilerim Allah'tan Kayıplarımız minimize olsun inşallah
Nihayet Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket Geçmiş olsun hocam, ailenize de sağlık, selamet, esenlik dilerim Selam ve saygılarımla.
Çok büyük geçmiş olsun. Ölenlerimize Allah’tan rahmet, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Türk Milletinin başı sağ olsun. Allah böyle felaketler vermesin inşallah bir daha. Selam ve saygılarımla sağlıklı günler dilerim ustam.
Babanıza şifalar diliyorum, Allah yardımcınız olsun. Hayatını kaybedere Allah rahmet eylesin, göçük altında kalanlara diliyorum ki bir an evvel ulaşılsın.
Çok geçmiş olsun rabbim sizleri korusun bu dardan biran evvel sizi ve tüm enkaz altında kalanları orda yaşayanları cümle halkımızın yardımcısı olsun inşallah🙏
Kahramanmaraş Pazarcık’ta 7,7 ve ardından Elbistan’da 7,6 şiddetinde depremler oldu. Depremlerin birçok artçısı bile 6 şiddetinden fazla gerçekleşti. Ülkemiz olarak çok büyük bir sınav veriyoruz. İnşallah el ele bu büyük afetin yaralarını bir an önce sarmayı başarırız. Depremde vefat eden insanlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum. Rabbim yaralılarımıza acil şifalar versin. İnşallah şuan yıkıntılar altında olan çok sayıda vatandaşımızın kurtulmaları mümkün olur. Rabbim beterinden saklasın. Size, ailenize, milletimize ve Suriye halkına Yüce Allah yardım etsin. Milletimizin başı sağ olsun.
Allah yar ve yardımcınız olsun dost...acımız büyük Allah ölenlere rahmet yaralılarımıza tez şifalar versin inşallah tüm Türkiye'nin başı sağ olsun dost kutlar esenlikler diler bu güzel şiiri kutlarım...
Dualarımız sizlerle birlikte her zaman. KAHRAMANMARAŞ ve 10 ilde yaşanan depremde hayatını kaybedenlere Cenab-ı Hak'tan rahmet diliyorum🙏 Milletimizin başı sağolsun. Yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Cenab-ı Hak bizleri felaketlerden uzak eylesin inşallah.
Deprem şiiri beğeniyle okudum, Yüreğine sağlık üstadım , kalemin var olsun İlhamınız daim olsun Allah Türk milletinin yardımcısı olsun Türk milletine Allahtan rahmet diliyorum Sevgiyle Saygıyla Selam
pevruzi tarafından 2/6/2023 9:13:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eserinizi severek okudum
Bu güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım
Yüreğinize sağlık
Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun.
Selam ve sevgiler
Sağlıcakla kalınız…