(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çakışık Konik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çakışık Konik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tam bi pazar şiiri...öyle güzel zemin hazırlıyor ki bu ölgün ve yılgın pazar sendromuna...düşün bi daha düşün...çık çıkabilirsen...ama biz seviyoruz bu sarmalı...hani elimi verdim kolumu kaptırdım diyosun ya da bi paçamı kaptırdım bari ötekini kurtarim diyosun ama yok! bi şey çekiyo bizi oraya...sığınak veya zula dediğimiz, kurtuluş sandığımız o boşluk yuta yuta bitiremedi bizi...
ben kafayı üşütüyorum galiba...tanısını koyamadığım daha bi sürü devrik ve yitik cümle...
söyle o arkadaşına akıllı olsun, karısını üzmesin:) gerçi beni alakadar etmez ya ama aramızda kalsın gıcık oluyorum o arkadaşına:)))
Alman kurtlarının kulaklarının hep havada dikili olması beni daha bi ürkütüyo, her an saldırabilirmiş gibi geliyo...yani köpek sakin mi agresiff mi kestiremiyorum...bir de şu patlak gözlü Mops'lar, bazı Buldog türleri ve Bullterrier'lar çok çirkin:)
Ne sakıncası, onur, gurur, huzur duyarım... Ben de hep erkek arkadaşlarımdan duydum bu hitabı, ilk söyleyen kadın arkadaşım oluyorsun o halde(:
Travma nedir, kırılma nedir, bilirim, iyi bilirim, anlamayan eşek, saygı gösteremeyen eblehtir...
Benim erkek tam numunelik, çocuklara sarılan, insanlara bayılan, hümanist tiplerden. Tipi de daha predatör oysa. (:
Küçük ırklardan Jack Russel Terrier, 50 yaşlarına erişirsem alacağım ırk. Hani şu maskenin köpeği. (:
Onlara, o tip insanlara, yani sevgisizlere biraz telaşlı bir sessizlikle cevap veriyorum. Aksi durumlara zaten bizim özelimizde girişemezler. Yazdıklarımdan biraz aşinasın, iki heceli abi kelimesini sekiz hecede söylemek zorunda kalırlar. Eh bu da benim zehrim belki de toksik insan tabiatı içinde. "Pitbullu, arıza" tanıyınca mı, çok severler genelde, pitbişleri de beni de (: Ama dış dünyaya sert bir kabuk hatta kirpi gibi olmak alışkanlık haline geldi ta büyürken.
Saydığın ırkları çok severim. Alman Kurdu da baktım uzun uzun yıllar. Ama bunlar bir başka ya. Tabi benim objektifimde. Kendimden çok şey buluyorum. Dana kol kemiğini tek hamlede kıtırdatacak kadar güçlü çeneleri, bir insanı rahatlıkla alt edecek kas yapıları, çeviklikleri var. Gel gelelim ki sevgiyle aptala dönüyorlar. Bunlar beni ikisi yer normalde, korkudan filan yapmıyorlar istediklerimi. Ne zaman sola dönsem hayran hayran beni izliyorlar, ne istesem yapmalarının sebebi ise aradaki sevgi bağı. Bir de dobermannlarda böyle olduğunu biliyorum. Yani sözün özü, sevdiğini üzmemek için öyle uslular. Burada kendimi çok buluyorum işte, sevgi ile terbiye.
Bu arada, şu evlilik hayatı ile özel hayatını birbirine karıştırmayan arkadaşım bugün ziyaretime geliyor. Bir saate binecek trene (:
Günaydın Bro iyi sabahlar:)...öyle sesleniyorum çünkü o kadar yakınsın, umarım bi sakıncası yoktur senin için...ha ben de değerli görmediklerime bu şekilde asla seslenmem ve hatta burda bugüne kadar 'Bro' dediğim ilk insansın şimdi...o kadar değerlisin onu bil istedim...
keşke ciğeri beş para etmez insanlara tapmaktansa bu canlılara tapsaydık...o derece önemsiyorum bu hayvanları, korkmama rağmen acayip sempati duyuyorum ve sanalda daha çok onların videolarını seyrediyorum genelde...ha sorsan kuştan, küçücük minnacık börtü böcekten bile tırsan bir insanım...utanarak söylüyorum ama maalesef durum böyle...yoksa şimdiye kadar çoktan ya kedi ya da köpek sahiplenmiştim...ama yakın bi zamanda edinecekmişim gibi de bi his var içimde...onları hayatıma almamamın diğer bi sebebi de onlara yazık olur...elimde per perişan olurlar yazık günah...
senin gibi kalbi temiz ve sevgi dolu insanların bu canlıları edinmesi onların da başına gelebilecek en güzel şeydir...benim hislerim yeterince köreldiği için onları sevgisiz, ilgisiz bırakırım diye korkuyorum bi taraftan...
burdaki paylaşımlarından görüyorum senin Pitbullar'ın var...malum gözümüzü en korkutan cins, adları çıkmış dokuza inmez sekize gariplerin...halbuki her şey eğitimle ve sahibipleriyle alakalı bi durum...piskopatların eline düşerlerse agresif ve saldırgan olacaklardır muhtemelen...ben de ya böyle büyük asil türlere ya da çok küçüklere ilgi duyuyorum...Dogo Argentino, Cane Corso, Rottweiler, Pitbull, Dobermann falan asi ruhlu ama en çok da bu türlerden korkuyorum ama diğer taraftan da çok sevimliler hele kafalarını yana eğip masum masum bakmıyorlar mı...
neyse uzatmiyim, uzun lafın kısası en iyisini yapıyosun bro:)
Biliyor musun, günün en sevdiğim saati sabah 05:00 ve suları... Hayatımı da hep o saatleri yaşamak üzere dizayn ettim, dizayn edeceğim de. 05:00'da dışarıdaydım yine. Biraz üşüdü yüzüm ve ellerim, olsun. Bir de kar serpiştirmez mi üstüne, aman aman. Bu dursun burada...
Nedense bu da burada dursun istedim, belki sen de seversin;
https://youtube.com/watch?v=PAu9-w68RJs
Bir yumrukla mat olacak vitaminsiz "bebeler" bizlere "ittapar" der olmuşlar. Vallahi kızmıyorum. Sevmeyi, sevilmeyi öğrenememek de onların suçu değil, tiranizmin çatısı altında tapmalara doyamayanlarla, fetişizme müteallik olmayan ayakkabı yalayıcılarıyla filan büyüdüler. Tüm bu manyaklıkların arasında alan nasıl açılır da orada kalınır onu da henüz bilmiyorlar, kızmıyorum, acıyorum sadece. Babasından anasından görmediklerini kendinden bilinç hiyerarşisinde aşağıda olan canlıların yaşadığını görmek, hepsi bu. Ama gel gelelim ki bu insanlara yer yer gülümsemek zorunda kalıyoruz. En kötü iş icabı vs.
Sonra ta uzaklardan, birisi çıkıyor ve şu güzel sözleri yazdıklarım altına sıralıyor... Ben değerli görmediğim şeye "değerli" demem, hatta dozu yüksektir eleştirilerimin ama şu sözlerin gerçekten değerli, güzel, özel... Benim dünyam masum hayvanların ve böyle insanların varlığını bilmenin yüzü suyu hürmetine dönüyor. Çok teşekkür ederim bu güzel değerlendirmen için.
Ha, "kafayı üşütmek" demişsin, bu çağda deli olmamak asıl delilik, inan bana.
Abim ya sen ne ilginç bi abisin...seni taklit ettim kusura bakmasın de mi aynı senin gibi resmim olsun istedim. Sonra dedim ki abim ya kızarsa diye Abim yazını, şiirini kimse sorgulayamaz senin çünkü öyle üst perdeden yazıyorsun ki ben zor anlıyorum...millet nasıl anlasın abim. Yok yok küçümseme değil abim, yükselmeye yönelik bir durum demek istedim yani. Yükselmek durağan, sabit olanı küçümsemek değilidir yani.
Misal bu şiir ben çok iyi anladım, bilgelik kitabından dörtlükler gibi yani. Öğüt, düşünme, yön ve yol gösterme. Ve vazgeçmek kendinizden sonsuza kadar yüce düşünceler için. Ağlayın kendi halinize evrenden evvel.
Gibi yani değil mi değerli abim güzel abim... hürmetler ederim saygımla.
Estağfurullah Kardeşim, çok yakışmış, çok beğendim. Biz avatarlar birbirimizi anlayalım, diğerleri de belki payına düşeni alır.
"Evren ağlaması" ne güzel bir tamlama oldu ama! Vay canına... Yalnızlık sıcacık evim, yalınlık yegane tavrım olsun isterim bir süredir, umarım olur da Canım Kardeşim...
Konsantre Karanlık Madde tarafından 1/30/2023 10:07:08 AM zamanında düzenlenmiştir.