(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adam ve deniz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adam ve deniz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ademoğlunun .... sına Bir kaç balık dü.....n diye Bu cedel ....... ... hediye ne diyorsunuz kuzum ? okunmuyor ki..
deniz niye tuzak olsun? yuzmesini bilen icin? deniz niye kahir olsun balik tutmaktan zevk alan icin?? resim siirler hic ama hic bagdasmamis.. mutluluktan gulen bir adam, fakat siirdeki dizeler tuzak- kahir dolu. haa karadenizdeki balikcilar ile karistirmis olmalisin sen avrupali balikcilari. anladim simdi.. tam bir karambol!
YÜREKTEN.. tarafından 9/13/2008 4:42:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
o kadar aglatmisin adamcazi,, e hadi gulsun bakalim birazcik.. ama adamin yuzunde sefillik cefa yok yahu.. baligi rizk icin degil "zevk" icin tuttugu o kadar belliki.. resim kesinlikle yalnis secim. degistir.
Eeee dostum vallahi gözüne gözlük ya hu! Senin okuyamadığın! kısım adamin göğsüne gelmiş söyle yana çekilsin da! :) Sonra karambol marambol da yok. Balıkçı balıkçıdır deniz de deniz. Ha getir bi karadenizli balıkçı koyalim oraya. :) Dedik ya kardeşim şiirde, "mutlu son " oluyor. Ne yani adam gülmesin mi. Fakat şu gerçek sen hiç denize açılmamişinnnnnn. Zevkmiş ha ha haaaaaaaa! Dostum özür dilerim. Ramazan hatırına bir şey yazma. Ok? :)
deniz üfürüyor adam tutunuyor tutunmak hayata sağlam basmak hayatın yerlerine felekle kavfa sonra kıyasıya denizle tekne gibi adamla deniz gibi hoştu şair çok hoştu sizi okumaya devam edeceğim şiirlerde şiir gibi sevgiler kaleminize
Her bakan aynı şeyi göremezmiş hocam emeğinize
kaleminize sağlık tebriklerimle saygılar ve selamlar