Her şey bir mayıs sabahı başladı Boğulan ruh, Kabından fırladı... Esti rüzgar dört bir yandan, Çıkrığı koptu kuyunun... Yürek dalgalarda savruldu, Yılan oldu beden, Güvercin oldu ruh... Ak, karaya garkoldu da Loş oldu gönüller... Okyanusun ortasında bir salda Mendil sallandı günler boyunca Ne karadan ne şu giden gemiden Ne de şu yunusçuktan medet yok. Sevgi meyini içip de Dolanma ocak ötesinde. Kaç mayıs geçti, Sayma... Farkı yok. Uçurtmanın ipi kopmuş, Balon kaçmış çocuğun elinden... Kim kime sevdalı, Kim ten ötesinde... Ruh bedensiz neyler... Bir ney bulup da üflemeli, Yüreğin acısıyla inlemeli... Sevdaya çark edip Taşlı yola gitmeli. SERAP HOCA …………………….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK GÜNCESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK GÜNCESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim ten ötesinde... Ruh bedensiz neyler... Bir ney bulup da üflemeli, Yüreğin acısıyla inlemeli... Sevdaya çark edip Taşlı yola gitmeli. HER ZAMANKİ GİBİ GÜZELDİ DOST ŞAİR
Bir uçurtma havalanmış sevda yüklü Bulutlar üzerinden uçar da uçar Bir akgüvercin kanat çırpar Uçurtmaya eş ve umut yüklü Aşar okyanusları kara görünür umut diye Sorti yapar uçurtma gözü yolda çocuğun eline Sorti yapar güvercin devlet kuşu diye konar Seveninin yüreğine.
YİNE EYLÜL HÜZNÜNDE DİZELERDİ HOCAM. DİLERİM KALEMİNİZİN TERCÜMANI OLDUĞU YÜREĞİN GECESİNE ERDEN GÜNEŞ DOĞSUN VE YOLDAKİ TAŞLAR VUSLATA KEFARET OLSUN.SAYGILARIMLA.
Dervisoglu tarafından 9/7/2008 9:23:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
orda herşey dibace...
tebrikler...