(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kimse Vazgeçilmez Değil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kimse Vazgeçilmez Değil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne hayaller kurmuştuk seninle Ne umutlar yeşertmiştik seninle Be vicdansız Be insafsız Be zalim Ne oldu verdiğin sözler Ne oldu o ettiğin yemin Allah'tan da mı korkmadın Hani sözler vermiştin Hani yeminler etmiştin Hani biz evlenecektik Hani çocuklarımız olacaktı Boy boy çocuklar yetiştirecektik Niye vazgeçtin benden Tabi tabi para pul için Sen lüks hayatı tercih ettin Ben sana lüks hayat sunamazdım Konforlu yaşamında mutluluk dilerim Allah gönlüne göre versin Allah yine de ayağına taş değdirmesin Mutlu mesut ol ey zalim Yakuphan Kılınç Not: Hayal ürünüdür.
yakuphan kılınç tarafından 2/16/2023 10:27:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ne hayaller kurmuştuk seninle
Ne umutlar yeşertmiştik seninle
Be vicdansız
Be insafsız
Be zalim
Ne oldu verdiğin sözler
Ne oldu o ettiğin yemin
Allah'tan da mı korkmadın
Hani sözler vermiştin
Hani yeminler etmiştin
Hani biz evlenecektik
Hani çocuklarımız olacaktı
Boy boy çocuklar yetiştirecektik
Niye vazgeçtin benden
Tabi tabi para pul için
Sen lüks hayatı tercih ettin
Ben sana lüks hayat sunamazdım
Konforlu yaşamında mutluluk dilerim
Allah gönlüne göre versin
Allah yine de ayağına taş değdirmesin
Mutlu mesut ol ey zalim
Yakuphan Kılınç
Not: Hayal ürünüdür.
yakuphan kılınç tarafından 2/16/2023 10:27:23 AM zamanında düzenlenmiştir.