(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANLAR VE TOPLUMLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANLAR VE TOPLUMLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Katılıyorum efendim güzel bir okadar da ders alınacak sözler ..bizim toplumumuza çok uyuyor bu sözler..ne kadar anlatsak, yazsak yinede bir yerlerden öteye gidemiyoruz...
Hz. Ali'nin bir sözü vardır; " Çocuklarınızı kendi çağınıza göre değil onların zamanına göre yetiştiriniz." Zamana ayak uymak gerek yoksa ayak altında kalırsın. Harika bir beyit.(ikilik) Kutladım.
Ünlü Filozof Sokrates'e göre üç tür insan varmış ;
Birinci Tür İnsan : Bilmediğini bilmeyen insan, buna uyuyan insan da denir.Uyuyan insan hiç bir şeyi okuyup anlayamaz, bütün kapıları kapatmıştır..Ancak geçireceği büyük bir şokla uyanabilir..
İkinci Tür İnsan : Bilmediğini bilen insan , uykudan uyanarak eksikliğini farkeden öğrenmeye çalışan, arzulu insandır, zamanla kendini geliştirip olgunlaştırır.
Üçüncü Tür İnsan : Bilidiğini bilen insan, buna uyanık, olgun Kamil-insan da diyebiliriz.Bildiğinin alimi bilmediğinin talibidir.Sürekli kendini geliştirir.
Ve ben de diyorum ki kendisini ve toplumu insanlığın yararına geliştirmesini bilmeyen insan hep mahkumdur !
Çok güzeldi sokak şairi , kutluyorum, sevgilerim çokça ...