Bazen susmak gerekir.. Susmak ve herseyi kabullenmek.. Sadece gitmek gerekir.. Arkana bakmadan gitmek.. AŞK hasrete sürükler seni, ve sana kabullenmek kalır.. Boyun eğersin.. Gitsen ayrılık olur kalsan hasret... Karda ayak izin kalır.... Ve sen gidersin.. Sadece gidersin....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen susmak gerekir.. Susmak ve herseyi kabullenmek.. Sadece gitmek gerekir.. Arkana bakmadan gitmek.. AŞK hasrete sürükler seni, ve sana kabullenmek kalır.. Boyun eğersin.. Gitsen ayrılık olur kalsan hasret... Karda ayak izin kalır.... Ve sen gidersin.. Sadece gidersin.... ................gitmek kolay kalmak gerek ......kalanlar kazanır kim giderse gitsin .......tebrikler.
Gidersen unutulursun, gitmezsen ateşlerde yanarsın. Her iki durumda da yokluğa mahkum eden bu ulaşamadığımız sevgiler. Bizi gözden çıkarmışsa eğer, yapacak birşey kalmıyor. İki damla gözyaşından başka. Kutlarım güzel şiirinizi. Saygılarımla.
eksik var...