(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİLİNDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİLİNDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AH NE GÜZEL DİZELER İNSAN OKUDUKÇA KENDİSİNDEN İZLER BULUYOR HEP İÇİMİZDE OLAN ÇOCUKSU DUYGUYA ÖZLEM O GÜZELLİGİ BUKADAR GÜZEL İÇTEN AŞKLA YOGURUP ÇOK GÜZEL BİR PASTA OLMUŞ TADINA DOYAMADIM TEKRAR TEKRAR OKUDUM TEBRİKLER
Efendim şiirime yaptığınız yorumdan dolayı sizi tanıma fırsatım oldu. Geç kalmış bir buluşma benimkisi sizin şiirinizle. Bu şiiri Kenan Işık okumalı Davudî sesiyle; ve ben, ve ben bir daha mest olmalıyım Zerrin Özer'in buğulu seine inat. Tebrikler efendim. İlhamınız daim olsun.
şımaracak çocukluğu yaşamadım ki ben şımarırsam sevilmemekten korktum şımarırsam terk edilmekten korktum ama bilsen ki ..bilsen ki sevdiğimin gönlünde ölesiye şımarmayı ne özledim şımart beni ne olur dolu dizgin çocukça dolayım yüreğine bırak sokulayım koyayım başımı göğsüne saçlarımı okşa gözyaşlarımı öp çocuk olayım sevdiğimin kollarında bırak bunları hissedeyim ne olur bırak yok etme yüreğimde ki çocukluğu yok etme gözlerimde ki masumluğu yok etme içimdeki senle dolu yüreği bırak bırakta şımarayım ne olur....
Harikaydı...sevilmek ve sevmek şımartmaz sanıyorum..daha bi olgunlaştırır..daha bi güzelleştirir insanı..Tebrikler hoş bir şiirdi.Kutlarım...