Ne zaman tarifsizce özlesem Anlatıyor yürek seni kaleme Kalem yazar durur şiire Dertleşiyorum işte Kendimle şiirce Şiirlerimle Susuyorum kendime bile Satırlarım konuşuyor yerime.
İkimizde bazen suskun kalınca Hasret sarmalayıp bizi sarınca Boyun büküp güller solunca Çaresizlik kalbi yorunca O an durur zaman Acının ortasında Canım yanar Ve kalbim kanar yalnızlığımda.
Hayaller kurarsın, dokunamazsın Lal olur ya dilin, konuşamazsın Bağlanırya ellerin sarılamazsın Sallanır yaprak gibi bedenin Özleyince ben böyleyim.
Sensizliği nasıl anlatayım sana En zoru da budur aslında Sessizliğe sığınıyorum İçime kapanıyorum Ne sen sor Ne de ben söyleyeyim Derler ya işte; Çokça öyleyim.
Çaresizce; Çaresizliğime Çare arayıp duruyorum Ölünür mü özlerken Ölmüşüm ben gibi özlüyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLÜYORUM ANLIYORMUSUN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLÜYORUM ANLIYORMUSUN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir eser okutuğun için teşekkürler....... Kurşun rengi dünyayı mavileştirir şiir Açmayan güneşi açtırır, yağmayan yağmuru yağdırır. İçimizi dışımızı ferahlatır,beyin boşaltır rahatlar.. Şiir içten gelen duygudur, bir beğeni olarak yerleşiverir insanın kişiliğine sonra da kolay kolay değiştirilemez kalemine sağlık
Emeğine yüreğine sağlık
_______________________________Selamlar