(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünya Kupası 2022 ⚽ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünya Kupası 2022 ⚽ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin mısralara yansımasıyla ortaya çıkan güzel bir eserini beğenerek okudum yüreğine ve emeğine sağlık nice eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
çok güzeldi,çok çok doğru, Rers sevda ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Yüreğine sağlık hocam kupa heyacanını tekrar yaşattınız tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız selamlar saygılar sunarım
Ben de hatıra olsun amacıyla yazdım biraz da öyle bir alışkanlık haline geldi 😂 Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Evet..sürprizlerle dolu bir dünya kupası izledik. Bütün büyükler yarı yolda havlu atarken,umulmadık küçükler harikalar yarattı. Sürprizlerin assolisti oldular. Sonunda çok keyif veren bir final seyrettik. Ben Arjantin'i tuttum,onun taraftarıydım final'de.Çok savaşçı bir ekip ile gelmişler finale. Fransa 2-0'dan 3-3'e döndürdü maçı.Onlar ikinci yarıda iyiydiler. Bir de Kristiyano Ronaldo için üzüldüm. Son yılların iki idöl futbolcusu bana ve hatta futbol konjönktürüne göre,"Kristiyano Ronaldo ve Messi".Bu dünya kupasında Kanımca Messi en parlak futbolcu oldu,Final maçında yıldızı ışıl ışıl parladı.Ama Kristiano sanırım birileri,bazı güçlerce resmen bilerek budandı.O aslında bütün zamanların en üstün yeteneği gibiydi.Ama sanırım onun bir CocaCola muhalefeti var...işin içinde bazı güçler onu saf dışı etti. Ama bu dünya kupası da seyircisi için çok güzel'di diyebilirim. Değerli şairim Şükrü bey,şiiriniz ne kadar ve teferrüatlı anlatmış kupa müsabakalarını. Selam ve saygıyla kutlar,esenlik dilerim.
TUĞAL KÖSEMEN tarafından 12/20/2022 6:57:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Saygıdeğer üstâdım, Siz de sanırım kupada çoğu maçı izlemişsiniz. Gerçekten final maçı finale yakışır bir maç oldu. Ayrıntılı yorumunuz için sonsuz teşekkürler. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam, saygı ve hürmetlerimle.
Çok güzeldi,çok çok doğru, sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Değerli yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Katar'da güzel bir dünya kupası oldu. Arjantin'i de kutlarız. Bu güzel Dünya Kupası Futbol karşılaşmalarını Şiirle dile getirdiğin için seni de kutlarım. Selamlarımla...
Kaleminize, duyarlı yüreğinize sağlık Üstadım. Bu enfes ve manidar eserinizi beğenerek okudum, tebriklerimi arz ediyorum. Gönlünüz şen, hâneniz gülşen olsun, Allah razı olsun. Şiirlerle kalınız. Saygılarımla
Messi için istedim Arjantinin kupayı almasını. On yıllarca futbola en üst sınırda emek vermiş, Tüm dünyanın elerine konuk olmuş, manşetlerden düşmeyen, almadığı kupa kalmamış
Bir dünya futbol starının mahsun bir şekilde gitmesine gönlüm razı olmadı.
Darısı Türkiye'nin Türk gençlerinin başına inşaallah.
Yine efsane bir şiir olmuş Üstadım. Emeğinize,gönlünüz sağlık.
Âmin inşallah 🙏 Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Değerli yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Gelecek kupada Milli takımımızın olması büyük sevinçleri bizlere yaşatması dileği ile... Pek heycanlı olmasa da ,dediğiniz gibi Futbol hitap etti göze.
Yüreğinize kaleminize sağlık hocam.Selamlar saygılar.
İnşallah dileklerimiz gerçekleşir. Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Sonsuz selam ve saygılarımla.