(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sessiz çığlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sessiz çığlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlık bunların zümünden dize çöktü bu kadar utan verici bir olay vicdanları sızlatıyor , evrensel ahlak olmalı insanda yoksa hiç bir din dayatmasında ahlak bulmak çok zor olur şahsen bir insan olarak utanıyoruz , konu güncel iken şiir mükemmel bir gönderme ile işaret etti bitirmeyin insanlığı diyor kutluyorum şairi
1910 larada avrupa gazetelerinde yayınlanan bir resim gördüm bugün Osmanlıdan kalma yaşlıca bir adam kucağında eşi ve eşi en fazla 9 yaşında... ATATÜRK boşa kapatmadı tekke zaviye ve tarikatları çünkü biliyordu saf temiz insanların maddi ve manevi duygularını kullanan sömürü çarkından başka bir şey olmadıklarını ... sonra birileri geldi serbest bıraktı yine gelinen nokta aynı Osmanlı zamanında bu ülkeye insana en büyük zararı tarikatlar verdi şimdide aynı değişen bir şey yok bu tarikatlar açık kalıp örgütlenmelerine ses çıkarmazsa kimse olacağı bu... Ama şuda acı bir gerçek ki;sadece tarikatlarda değil herkesimde toplumsal bir kirlilik söz konusu son yıllarda ve bu ülkenin en büyük çöküşü bence Ahlak konusunda oldu
İnsan onurunun namus damarı çürüdü dünden beri kendi kendimi yedim insanlar4 nasıl bu kadar vicdanları kaybeder ve bir çocuğa bu kötülüğü yapabilir diye...
Bu son olur dileklerimle
tebrik ederim duyarlı kaleminizi emeğinize yüreğinize sağlık
Evet değerli şair tam diyecektim ki sadece tarikatlar da mı var diye ki siz en güzeliyle açıklamasını yaptınız toplumsal kirlilik her yerde malesef . Herkes sevmediği tarafın açıklarını belirtiyor kimin yaptığından ziyade böyle bir yanlışa toplum olarak hepimizin fikirbirliğine ihtiyacı var . Yanlışı kim yaparsa yapsın karşı çıkmamız gerek malesef insanlar duyarlılığını yitirdi duya duya kulaklar kaynayan kurbağa misali alıştırılıyor ama biz alışmayacağız gerek sözle gerek yazı ile tepkimizi göstereceğiz. Siz gibi duyarlı insanlarla birlik olacağız. Atatürk gibi bir lider de bir daha gelmez. Bizim birbirimize ihtiyacımız var bölünmeden ocu bucu demeden Kişiler değil fikirler konuşulmalıdır. Yorumunuz için çok teşekkür ediyorum Aydınlık yarınlara Sağlıcakla kalın..
Yarım alim ilimden, yarım hoca dinden, yarım hekim candan, yarım hakim maldan eder derler ya hocam
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket Dolmuş taşmış "dilek pınarı" yine, umman olmuş yerine gelmeyen dilekler Şu kadar ki, gecenin en karanlık zamanını da tan vakti izler İçten saygı ve selamlarımla kıymetli hanımefendi.
Çok teşekkür ederim Levent bey Ne güzel bir yorumla gelmişsiniz.
Evet maalesef herşeyin yarımı zararlı kendini tam görüyorsa eğer. İnsan kendini ve haddini bilmeli hiç bir zaman tamam oldum dememeli bu dünya okul bizler öğrenci ölene dek devam eder öğrenme işi.
Karanlıkların tan vakti gibi ışıması dileklerimle Sonsuz saygılar efendim...
iki şeyden nefret ediyorum; dindar cahilden ve imansız alimden." Konuyu şiirle hatırlattığınız için teşekkür ederim hocam . Malesef Pr. olsa dini iyi bilmediği, yaşamadığı veya menfaatine göre hareket ettiği için, irrite edebiliyor. Şiirinizi beğeni ile okudum. Tebrikler hocam
Malesef yüzyıllardır kötü niyetli insanların elinde din kullanılmaktadır bunlar öyle çok zarar veriyorlar ki dine artık insan olarak hepimiz dindar insandan korkar olduk kalbini göremediğimiz için.
Bundan daha büyük bir ahlaksızlık olamaz, Cenab-ı Hak Kahhar ismiyle kahreylesin inşallah 🙏. Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum, kutluyorum tebrikler efendim. Sonsuz selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Evet Şükrü hocam sizden güçsüz olana dilediğinizi yapabileceğinizi düşünmekten daha büyük ahlaksızlık olamaz. Allah korusun bunların elinden tüm masumları. Teşekkürlerimle Sonsuz saygılar hocam Esen kalın..
Haklı isyanınızı paylaşıyor bu ve buna benzerlerin tamamı kahrolsun ne yazık ki bize yansıyanların üçü beşi ülkenin her köşesinde benzerleri hep oluyor ve maalesef üstü örtülüp kalıyor bu zihniyete karşı mücadele etmek gerek çünkü her hadisede münferit deyip çıkıyorlar dini mal mülk makam ve şehvet için kullananlara ve onların sırtını sıvazlayanlara sırtını dayayanalara lanet olsun- bu din değil zülümdür...
Dini kendi nefsi için kullanan zarar verenlere lanet olsun efendim . Allah korkusu olan insan karıncaya zarar vermekten imtina eder. Ha bir de dinle ilgisi olmayan ateistler var onların da insanlığı çok gelişmiş olanları zarar vermekten kaçınır bir çok canlıya cansıza. Din maskesi takandan ateist yeğdir bana göre. Teşekkürler Ahmet bey yorumunuza Saygılarımla..