Sinsi bakar durur yârin gözleri Hırsı kabarmışsa hiç vaz geçer mi? Hak emrine kökten terstir sözleri Bir ömür de geçse Hakkı seçer mi?
Hesap mı sorulur iblis kuluna Yoldan çıkmış kişi bakmaz doluna Ne etsen hükmetmez el ve koluna Zehir zıkkım içse Hakkı seçer mi?
Nefsi usa galip bilmez Allah’ı Çıkarı adına söker iflahı Şeytana giydirir tersten külahı Gözü gönlü açsa Hakkı seçer mi?
Ne yere de gitse her an hinlik var Yapıp ettiğinde mutlak cinlik var İçinde dışında bitmez kinlik var Kötülüğü baçsa Hakkı seçer mi?
Büzülüp kaldım ben hicap ve ardan Kurtuluş yok bana bu nankör yardan Anlamaz bir türlü ne yok ne vardan İfrit başta taçsa Hakkı seçer mi? Bir ömür de geçse Hakkı seçer mi?
AZAP...(Kadri Atmaca) 06.12.2022
CAN DOSTLARDAN NADİDE İNCİLER:
Taştan ses gelir,yok onda tını, Uzağın tanımaz, takmaz yakını, Melanetten öte, pas tutmuş kını, Dilde tüyde bitse Hakkı seçer mi?....Nurettin GÜLBEY
Bazısı benziyor tıpkı İblis’e, Ne etsen, söylesen kapmıyor hisse. Tiz söylesen onda iniyor pese, Gönül sevgi saçsa, Hakk’ı seçer mi?....Aksakal ,
Yârin yüreğinde iblis var ise, Nefsi ben yerine, ona yar ise, Benim yüreğimde yanan har ise, O yar doğru seçse, Hakkı seçer mi ?. . . .Tuğal KÖSEMEN
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir ömür de geçse Hakkı seçer mi? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir ömür de geçse Hakkı seçer mi? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Güzel şiiriniz için kutluyorum Kadri Bey Üstadım. Muhabbetle...
Not: "Bir ömürde geçse Hakkı seçer mi?" mısraındaki "ömürde" kelimesi "ömrün içinde" anlamında mı, yoksa "bir ömür dahî geçse" anlamında mı? Şayet ikincisi ise "ömür de" şeklinde yazılması gerekir. Klavye hatası olabilir. Dikkatinize.. Denizli'den Kalbî selâmlar...
Yârin yüreğinde iblis var ise, Nefsi ben yerine,ona yar ise, Benim yüreğimde yanan har ise, O yar doğru seçse,Hakkı seçer mi ? . . . .Tuğal KÖSEMEN
Çok güzel bir gönül esintisi şiir. Uygun olmayan bir sevgiliyi olumsuz yanları ile anlatan duygusu,kurgusu çok güzel dizeler. Değerli dost,bende yukardaki bir dörtlük'le eşlik etmek isterim bu güzel şiirinize. Kutlarım,selam ve saygıyla esenlik dilerim.
çok güzeldi,çok çok doğru, sevda e iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Okuyup yorum ve eleştir Kalemin ustalığını duygu yüklü mısralarla okuyucusuna hissettiren güzel bir şiir okudun. Gönülden tebrik eder sonsuz başarılar dilerim.
Tebrik ve saygıyla.