Hiç usanmadım bıkmadım, Seni özlemekten, Sana kavuşamıyacağımı bile bile, Yüreğim böyle acırken, Hiç yakınmadım, Sen benim vazgeçilmez sevdam, Umudum , Yaşam sevincimsin, Sana dokunamasamda, Çok uzaklarda olsanda, Ben seni içimde yaşatıyorum, Biliyorum deli bir aşk benimkisi, Belki bir macera, Ne olursa olsun, Kim ne derse desin, Yaşıyorum ben seni sensiz , Yaşıyorum içimde çaresiz…..
N.HAKVERDİ(NİLTÜRK)
(c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
güzele ne denirki ,,yüreğinizde güzellikler hiç bitip tükenmesin,çağlıyan bir pınar gibi daimaçağlasın bendini yıksın ! sevgilerle kalın sevgi olun !!!!!
Biliyormusun candost, aşk kapıyı hiç çalmadan kapıyı . sessizce Giriveriyor.. kapının Açık veya kapalı olması da gerekmiyor,Kilitli olsa kapılar bir yerden içeri süzülüveriyor yüreğinin en derin yerine..Anlıyamıyorsun bile ne olduğunu.....Farkettiğin şey yeni güne doğan güneş bir farklı doğuyor, hayatında olan soluk renkler canlanıveriryor, herşey rengarenk oluyor.Hangi mevsimde olduğun önemli değil sen artık beşinci mevsimi yaşıyorsun...Çiçeklerin rengi bir başka kokusu birbaşka artık...Şarkılar bir bir başka anlamlı bir başka güzel....... Yüreğin nasılda çarpıyor candost nasılda yüreğin yar tarafına dönmüş...nasılda özlemlerin artmış...Zordur candost zordur şehirler arası sevda yaşamak çok zor....... sevgi ve sevda adına çok güzel di.......kutlarım....
yüreğindeki sevgi bitmesin kalemin hiç susmasın..........
Hiç usanmadım bıkmadım, Seni özlemekten, Sana kavuşamıyacağımı bile bile, Yüreğim böyle acırken, Hiç yakınmadım, Sen benim vazgeçilmez sevdam, Umudum , Yaşam sevincimsin, Sana dokunamasamda, Çok uzaklarda olsanda, Ben seni içimde yaşatıyorum, Biliyorum deli bir aşk benimkisi, Belki bir macera, Ne olursa olsun, Kim ne derse desin, Yaşıyorum ben seni sensiz , Yaşıyorum içimde çaresiz…..
kutlarım efendim... vefanın bu kadarına pes dorusu.... çok güzel şiirdi yine... selam ve sevgiyle...
Hiç usanmadım bıkmadım, Seni özlemekten, Sana kavuşamıyacağımı bile bile, Yüreğim böyle acırken, Hiç yakınmadım, Sen benim vazgeçilmez sevdam, Umudum , Yaşam sevincimsin, Sana dokunamasamda, Çok uzaklarda olsanda, Ben seni içimde yaşatıyorum, Biliyorum deli bir aşk benimkisi, Belki bir macera, Ne olursa olsun, Kim ne derse desin, Yaşıyorum ben seni sensiz , Yaşıyorum içimde çaresiz…..
Tek taraflı sevgiye örnek güzel bir şiirdi yüreğine sağlık Nil hanım kutluyorum...
Sessiz ve içinde yaşamak kimseyi umrsamadan, yüreğine sağlık gül yürekli şairem kaleminizin mürekkebi hiç solamsın ve yüreğinizin sesine ses versin kutlarım yüreğinize sağlık, güzeldi...
Çok uzaklarda olsanda, Ben seni içimde yaşatıyorum, Biliyorum deli bir aşk benimkisi, Belki bir macera, Ne olursa olsun, Kim ne derse desin, Yaşıyorum ben seni sensiz , Yaşıyorum içimde çaresiz…..
YÜREĞİNDE YAŞATTIKLARIYIN BİR AN EVVEL DÖNMESİ DİLEĞİMLE AŞK ENGEL TANIMAZ SONUN DA ÖLÜM OLSA DAHİ SELAMLARIMALA MEHMET GİRİŞİT
sevgilerle kalın sevgi olun !!!!!