(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yıllar geçse,bozulmaz o dokusu hala gelir burnumuza,tarihinin kokusu mecnun eder,niceleri bir bakışı ahu’musun,ceylan’mısın,’İstanbul...?
yazılan şiir’ler aşk’tandır sana bu aşk’ı gün gelir,tükenir sanma bir daha kuşatılırmısın,bilemem amma sen bizimsin,bizimde, kalacaksın,’istanbul...!!!
Medeniyetlerin başkenti. Dünyanın gözü vardır isatanbul da sahip olmak için yapmayacakları delilik yoktur tarihin merkezini. Her alanı tarih ve her alanı medeniyet kokar, O kadar harabe edilmeye çalışılsa da o yinede dim dik kalır aykata. Ve taşı toprağı altındır İstanbul'un.
İstanbul adıan yazılmış çok falza şiir okudum ve hepsi de bir birinden güzel ve özel şiirler idi. Şimdi sizin şiriniz gibi.
Harika bir şiir ve muhteşem bir anlatım. Kutluyorum kaleminzi ve saygılar İstanbul sevdalısı yüreğinize
istanbul istanbul acılar kıraliçesi sevgilerin, özlemlerin umutarın şehri taşı toprağı altın şehir 1000 senede geçse kıymetin hiç eskimes istanbul yüreğine sağlık çok güzel br mekan şiiri olmuş tebrikler yüreğine sağlık mehmet girişit
her lisan’da bahsediliyor,senden düşmüyorsun dünyanın,bir an dilinden gelirler görmeye,yemen’den çin’den vazgeçilmez diyar’mısın,’’İstanbul...?
yıllar geçse,bozulmaz o dokusu hala gelir burnumuza,tarihinin kokusu mecnun eder,niceleri bir bakışı ahu’musun,ceylan’mısın,’’İstanbul...?
yazılan şiir’ler aşk’tandır sana bu aşk’ı gün gelir,tükenir sanma bir daha kuşatılırmısın,bilemem amma sen bizimsin,bizimde, kalacaksın,’’istanbul...!!!
İstanbul sihirli bir aynadır dost bakanı çeker us'una... Harikaydı efendim istanbul gibiydi tebrikler saygımla...
kardelenim tarafından 9/4/2008 9:57:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
hala gelir burnumuza,tarihinin kokusu
mecnun eder,niceleri bir bakışı
ahu’musun,ceylan’mısın,’İstanbul...?
yazılan şiir’ler aşk’tandır sana
bu aşk’ı gün gelir,tükenir sanma
bir daha kuşatılırmısın,bilemem amma
sen bizimsin,bizimde, kalacaksın,’istanbul...!!!
Medeniyetlerin başkenti. Dünyanın gözü vardır isatanbul da sahip olmak için yapmayacakları delilik yoktur tarihin merkezini. Her alanı tarih ve her alanı medeniyet kokar, O kadar harabe edilmeye çalışılsa da o yinede dim dik kalır aykata. Ve taşı toprağı altındır İstanbul'un.
İstanbul adıan yazılmış çok falza şiir okudum ve hepsi de bir birinden güzel ve özel şiirler idi. Şimdi sizin şiriniz gibi.
Harika bir şiir ve muhteşem bir anlatım. Kutluyorum kaleminzi ve saygılar İstanbul sevdalısı yüreğinize